Jumaat, 6 Mei 2011

Spa-I bukan Spa-Q apatah lagi Spa-U..



Balik kampung yang masa Mak Itam mengkawen aritu pergilah menjengah ke kedai akak ipar aku dekat Kota Tinggi.

Die buat renovation.. Boleh tahan lah, tapi tak siap lagik lah kan.. Terasa macam nak mintak keje dekat situ je.. Tapi layak ke? Udahlah gebuuuu gedempol aku nie, ade hati nak koje dekat spa.. Geli ketiak den wei..





Ini adalah bilik mandi, sebelahnye yang kayu itu adalah sauna.. Jangan otak kuning kau kata abeslah orang ngendap kau mandi, tak kan.. Bak kata Justin Bibirku Never say never.. Akan diletakkan tirai diluar tu nanti.. Dont woli..


Ini pulak adalah tempat urut.. Ce ko tengok ahkak aku posing maut memang pantang jumpe kamera.. Yang isap rokok dengan tak bertauliahnya tu adalah Bamie. Posing cekak pinggang tu pulak Bazul (Abang ipar aku).



Ni lagi dua heko yang pantang nampak orang nak hamek gambo.. Ceh!



Ni ape name entah.. Jakuzi kot..Maaflah saya takde spa education..hehe

Bila digabungkan dua mende alah yang aku tak tau tu jadiklah cenggini... Tema memang agak Bali+Fullhouse sikit.. Yang mengrenovate kedai akak ipar den ni adalah orang yang sama renovate rumah beliau.. Kerjanya kemas, sebab tu selesa deal dengan die.. Tak macam orang yang buat pagar ruyung rumah aku.. Senget sebelah wei.. Ape nak jadik lah.. Heiiii...





Ini budak memposingkan diri sebegitu rupa kerana aku tepuk bisul dekat bontot die.. Aku ingat nak berguro je, sat lagik berdarah sepende die.. tembus ke seluar.. Dah macam piyed lak aku tengok nyer..hehehe.. Kesian wei... Bisul bapak besor gajah (nengok orang lah kan), ni budak ni masuk sepital ni sebab bisul die tu.. kesian kesian kesian...




Haaaa.. ni je lah tanda "YAN WAS HERE!". Akak ipar aku memang takdo dalam ini gambar sebab die tengah buat facial time nie..



ha! Sesape yang dekat Kota Tinggi atau sekitarnya kalau nak memfacialkan diri, memanjakan badan bolehlah datang ke kedai akak aku ni.. Nama kedai TIARA BEUTY SALOON.. Kedai kecik-kecik je, tapi servis terbaekk..hehehe



4 ulasan:

Unknown berkata...

kYO akak ipo kau erk

Cik TTK berkata...

jentik2lah sikit ke kite ye dak?hehe

Lovely Fieyza berkata...

kota ktner weh? cer kau cite pasal pakej ker ape ker.. tolong promote cket.. senang2 aku leh g.. hehe

Cik TTK berkata...

dekat atas greenpoint..nama kedai tiara kosmetik..spa n sauna ni tka bukak lagik, sekarang facial muka ade lah..RM65 tak salah aku..tak ingat sangatlah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...