Rabu, 4 Mei 2011

DAH SETAT KERJA DAH..




Assalamualaikum kengkawan... Semalam aku menyambung cuti..syokkkk wooo... Tapi hari ni lagi syok sebab arini keje<--- Poyo jangan caye..



Arini lagi syok dari semalam sebab ape tau..? Sebab arini tido feel hujan, sejukkkkkk wei..Syok giler ah! Apesal lah 3 malam aku tido kampungku terchenta di Kota Tinggi nun sehari pon tak hujan?ceh ceh ceh.. Rosak lah percutian aku tanpa tidur yang nyamen.. Dah tu menambahkan lagi ketaknyamenan nyer tu ade pulak tukang jerit..




woi! woi! woi! bangun! bangun!! kelaut kelaut!!

ceh! siap gegar-gegar pintu bilik lagik! Hampeh punyer budak! Tak bagi can langsung dekat adik die yang cantik jelita ni nak OT tidur.. Ade ke suruh ke laut..? Nak aku carik udang gagau ke hape?

Tapi tulah kebahagian ade disamping keluarga.. Ade orang yang prihatin dan amek berat hal kita hatta cuma kejut bangun tido je pon..

Bestkan duduk dengan family ni...? Terasa ada dalam dunia dan persekitaran yang penuh kasih sayang je.. Bilalah aku nak dapat tukar Johor wei! Cepat lah Masitah tukar dengan aku!hehehe

2 ulasan:

Unknown berkata...

nah ambik bos aku ni nyampah aku tengok dah

Cik TTK berkata...

pos kan die ke sini..bio aku sental kepala hotak die berjambul..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...