Khamis, 26 Mei 2011

Kalau kawan aku baca nie kan bagus..


[Sumber gambar dari Borak Kosong]



Hello peepsss! wahhh kelas kau Maria, sepeking LOndon.. ngeh3... Ni benonyer aku nak cerita... Nampak tak gambo si ayemmm dekat atas nie.. Pelik kan..? Ayemm nie berkaki empat aku baca dekat [SINI] Borak kosong kongsi ape saje..



Korang bace lah belog nie.. Best tau! Ade macam-macam mende pelik-pelik dekat belog nie.. Dapatlah merehatkan minda dan perasaan yang terganggu tu kan.. Bacelah..Bacelah.. hehehe



Dulu masa sekolah kan aku selalu lah buat study group, nampak bijak kan bila cakap study group..?hehehe.. Memang bijak.. Tengah study2 yang penuh dengan komited, tekun lagi istiqamah tu tetiba sorang membe nie jerit..



"Weiii!!! Tengok ayam tu cacat! Kaki die ade dua je..!!"



Memembe yang lain ni dengan pelik nya tengok muka teruja die.. "Ape plak cacat?Betullah kaki die dua.."



Pastu die boleh jawab, " Eh?? Yeke?? Bukan kaki ayam macam kambing ke ade empat?"



Berderai ketawa kitorang semua tengok muka blurr die.. Ade ke rupe itu? Hadoiiiyaiii....

2 ulasan:

Hustler berkata...

Hahahaha!!! Pengor!!! aku dengan terbahak-bahak ketawa bawah meja nih ha... naseb bek bos da kuo.. huhuhuu taleh tahan der....

Cik TTK berkata...

tu lah aku kesian dekat kawan aku tu..waktu tu dah sekolah menengah tau, die baru tau ayam ade 2 kaki sebenarnya.. nasib baiklah tumbesaran die tak terbantut, bijak budaknya sekarang..cantik pulak tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...