Sabtu, 7 Mei 2011

PENGUNGUMAN!!aku dah beli!huhu

pebende yang aku dah beli?pebende yang aku kepoh-kepoh sangat ni?hehehe..

Budak yan ni ade yang kene bekhen kang.. Nak cite ke tak nak,nak cite,cite la betul-betul..

Haaaa... Cecite.. Cecite...



inilah mende yang dah aku beli masa balik kampung aritu.. Comel tak? Comel kan? Berpoluh ketiak den carik menatang gebu gilos ni tau..

Nak? Buleh tadehal punye.. Join ler contest perasan cantik ai.. Hadiah gebu menanti..

Pada yang dah join,temakasih.. Yang bolum,JOIN cepat!! Hehehe

8 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

gebu macam kau siotttttt

Pupel Liyana berkata...

gebu macam kau siotttttt

Cik TTK berkata...

harussslah...hehehe

piEja berkata...

gambo senget mcm ko...sila betolkan...

Cik TTK berkata...

upload pakai tepon macam nie ler..hehehe

piEja berkata...

agak2 aku dapat tak besar gebu mcm ko nie..?

Cik TTK berkata...

peluk den yo dah la..hehehe

piEja berkata...

yelah...pelok ko lah...tp ko keras...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...