Rabu, 25 Mei 2011

Bukan tak nak, tapi tak berupaya..




Followers dah 88 orang.. CIK BAMBAM sebagai orang yang ke 88 kata 88 tu maksudnya kekayaan.. Hehehe...

Sebenarnya dalam diam pon aku memang tunggu no 88 nie.. Sebab aku lahir tahun 88.. Muda lagi rupenyer aku..hehehe

Kepada Cik BAMBAM, nanti emailkan alamat dan nama penuh dekat sayek yea... Nak bagi hadiah dekat awak! hehehe


Dam lagik satu nie nak bagi tau dekat korang-korang yang bershoutout dekat aku.. Sorry lah kalau lambat balas, atau tak balas langsung sebab aku punyer shout out kuo lagu nie..?

harap memahami yek.. Dah nak g OT nie, bubye semua... Bubye bos ku.. Papehal carik saya dekat bawah keyh! hehehe



2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

tahniah! aku suke la bila kau blogging ada kawan nak nganjing.wei tahniah! masa aku blogging dulu bukan senang nak kutip 50 pon.. tapi berkat usaha kesabaran tawaduk tengok nak ke 700 dah hahahahaha..

Cik TTK berkata...

ade kawan nak nganjing..setan je ayat..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...