Khamis, 26 Mei 2011

Kehilangan regu... Terasa siot..



Bukan nak mintak kesian ape pon.. Tapi sekarang ni dekat opis tinggal aku dengan Pieja je.. Si Anne dengan Kak Miza cuti bersalin 3 bulan..



Kak Miza beranak 17 Mei aritu, si Anne pulak beranak 21 Mei.. Maksudnya dua-dua nie naik lebih kurang je lah nanti.. Kak Miza je over sebab cuti 2 minggu awal, suruh awalkan cuti bersalin tu die tak nak.. Die nak jugak amek cuti rehat.. Tamak! Saje nak tinggalkan kitorang lame-lame bertambah lagi lame!



Heiii.. Boringlah bila kekurangan regu nie.. Tinggal berdua je dengan Pieja.. Korang tau....Nak kira bil makan pon tak mencabar.. Selalu semua givup nak mengira lalu mengamanahkan tanggungjawap mengira bil makan tu pada yang pakar iaitu Kak Miza lah sape lagik..



Sekarang semuanya berdua. Dulu gelak-gelak ramai-ramai sampai nak terputus urat kentot sebab tak abes yang ni cakap yang ni pulak sambung, yang ni pulak tambah.. Makin tambah-tambah makin mengarut.. Kitorang kalau bab buat cerita tu lari dari paksinya memang pakar.. Berkat ajaran mentor-mentor yang dah berpindah lah nie..



Tau tak sape mentor-mentor kitorang nie..? Si Puan Mija Canuci ngn Puan Ana Ruseliana lah.. Lagi mengarot kalau sembang dengan diorang.. Boleh pecah perot lah.. Cerita seram pon jadik kelakar nanti..hehehe... Tapi diorang dah pergi opis lain sebab nak mencarik ketenangan abadi.. Pergh ayat takleh bla..hehe



Kengkadang rindu jugak dekat si Anne yang selalu nak cakap mula kan dengan ayat, "tau" takpon "ko tau".. Ade gaye-gaye kehpochi tak..? hehehe.. Memang kepoh minah nie, tapi rindu lah dekat beliau!



Sekarang hari jumaat je blur.. Nak pergi mana ek? Nak buat ape ek..? Selalu Kak Miza lah tukang bagi idea.. Kitorang ON jek.. Tapi aku kurang sikitlah keluar-keluar nie, ai kan anak dara.. Darah manis.. Duduk opis tidooooo...



Aku memang kuat tido yek.. Penyakit tindo tak tentu hala.. Kat memane je aku leh tido.. Tapi takdelah kritikal macam Masitah sampai tak jemput akutu..haishsssshhh.. Akan ku sebut selama 3 bulan berturut-turut perkara ini okeyh!hehehe



Perangai suka tido aku ni kan sampai kengkadang Kak Miza cakap macam nie, boleh tolong akak tak?Tolong jangan tido..ngeh3...



Apepon aku harap masa cepat-cepatlah berlalu... Andaikata lah aku jadik tukar dengan Masitah nie, nak jumpe diorang ni semua duluuuu!!! Nak salam ceom-ceom dulu baru boleh blah dengan senang hati..hehehe



6 ulasan:

YOUsoF berkata...

Ko tau Yan... aku pun paham ko punya rasa ni... tapi bukan la kawan² aku cuti bersalin hehhe..






Aku pun nak pesan macam Kak Miza.. ;P

Cik TTK berkata...

hahahaha...kot lah kawan perempuan ke kan, tak mustahil ape..hehehe

Cik TTK berkata...

pesan macam kak miza?nak suruh aku kurangkan tido lah tu kan..dengki lah ko ni sop..

Pupel Liyana berkata...

amboiiiiiiiiiii patut aku tersedak!

syieda berkata...

alalala...ciannye cik TTK berdua je skrg..

at least nk dpt jgk 2 org ank buah..bestnye..^_^

Cik TTK berkata...

masitah: hahahaha sendiri mau ingat lah..wahaahahaha

syieda:best memang best dapat anak buat tapi yang sorang tu berpantang dekat kelantan, si Anne je lah yang kena kacau tiap minggu ni nanti..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...