Khamis, 12 Mei 2011

Selalu korang dating buat ape?




Ni soklan cepuk cemas, tak bape cemas pon beno nyer saje je nak kontroversikan keadaan..



Korang kan kalau dating pergi mana? Buat ape? Bape lame? Bape kerap pulak korang pergi dating? Aku ni macam dah tak pandai nak berdating pulak dah..



Korang semua sedia maklum kan aku duk utara sang pakwe dekat selatan, jauh... Dah tu komitmen kerja pulak jadik penghalang kengkadang.. Eh macam berterabur pulak ayat aku nie, korang paham-paham je lah yek.. Aku nie BM A1 memang macam nie.. hehe



Aku memang rajin balik kampung, kadang-kadang sebulan sekali.. kadang-kadang sebulan 2 kali.. Kadang-kadang 3bulan sekali. Eh yang 3 bulan sekali ni sebab aktiviti penuh, tu yang tak pat balik.. Bila ade hati nak balik je duit dah takde pulak.. Gaji cleaner macam aku mane nak ade duit kan.. Eh salah bukan takde,cume tak banyak..



Tak baik aku cakap cenggitu kan, padahal mak aku selalu pesan.."jangan cakap tak de duit nanti tak ade betul.. Duit 1sen pon duit jugak kan.. Bersyukur...", mak memang pengaruh besar dalam hidup aku.. haihhh rindu gila dekat mak!



Ok berbalik pada tajuk asal, korang kalau dating pergi mana? Nengok wayang? jalan2 dekat Mall? Ke mamak je? Ke semua boleh?



Kenapa aku macam dah tak reti nak dating ek?aku nie rase yang tak kesah lah nak pergi mana pon janji die ade.. Tapi kenapa die ade specific places yang takleh pergi with me?



Alah awak bukan suka, nanti je lah saya pergi lain kali. Alah kan awak tak boleh pergi sini, takpe nanti lain kali je saye pergi dengan kawan-kawan.. Hurm.. Adakah sebab dah terlalu lama bercinta maka dating dah tak penting lagi?








Yang buntu,


-yan-




4 ulasan:

Unknown berkata...

sebab yus tak nak date sebab tu kau jadi gini.. hehe

Cik TTK berkata...

cis komen tak membantu langsung!i hate u..

piEja berkata...

saya punye dating kejap je...dari pkul 6 petang sampai 8 mlm...g makan je...pastu balik..sekian...

Cik TTK berkata...

tapi kerap kan..?pastu weekend g jenjalan tasik titiwangsa kan?kan?kan?

saya dah lamaaaaaaaaaaaaa sesangat tak g tasik dengan beliau.. tepon pon tak sampai 2 minit dah sekarang nie.. kapal, kapal, kapal..sobs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...