Selasa, 10 Mei 2011

Entry ni tak ada gambar tau..Mesti bosan kalau baca..

aku dah dekat bilik kebal ni.. Update balik sebab shah takde.. pastu malas layan si Pieja yang pekak nie.. Orang cakap 3 ke 4 die kata 24.. Eii kang aku suruh belanja Subway kang menangis pulak kang...


ade pulak si tasya ni ... aku salah eja pon nak kecoh.. haishhhh susah lah ade kawan-kawan macam nie.. Mereng die macam kucing hilang anak.. haihh... korang nak kawan tak dengan budak dua nie..? Amek lah diorang nie.. Penat lah layan.. hahahahah!!!!


Aku nak sambung cerita pasal mak aku sebab syah tak kunjung tiba.. Mana entah syah nie.. berak batu kot..


Korang tau tak dekat kampung kan boleh dikatakan setiap minggu ade Yasin.. Kira majlis agama lah..Macam kenduri jugak.. Kumpul ramai-ramai bace yasin dan tahlil pastu ade makan-makan sikit. kenduri mesti lah ade makan-makan kan.. kenduri bulan puasa je yang tak bagi makan.. Tu kedekut namanya kalau buat kenduri time bulan pose..


Mak aku ni boleh dikatakan ahli tetap lah pergi yasin nie.. Dulu waktu duduk berdua dengan mak dekat kampung mesti aku ni jadik pakar fesyen mak aku.. nak pakai baju ape dengan tudung ape, pastu nak pakai tudung macam mana pon aku yang buat. Eh dah macam bibik pon ade jugak sebab aku yang gosokkan baju mak aku.. Pastu aku yang pakaikan die tudung.. haruslah aku yang pakaikan kan, barulah mak aku comel macam aku..hehe


eh syah dah balik..sambung esok jugak jugak..bye...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...