Isnin, 9 Mei 2011

Tepuk nyamuk

Bukan nak cerita pasal kegiatan dan hukum hakam menepuk nyamuk.. hehehe tapi "tepuk nyamuk" ni istilah yang di ilhamkan oleh Cik Shafaamira..


Maksud tepuk nyamuk menurut Mira nie, orang yang teman orang lain dating lah kira orang ketiga lah..tak buat pape, so tepukkan nyamuk j elah... Macam tu...


Tapi aku bukan nak kata tepuk nyamuk lah, tepuk tak tepuk jugak lah.. Semalam ikut Ayu si housemate menengok wayang... Akhirnya setelah sekian lama tak nengok wayang ade jugak orang sudi nak nengok wayang dengan aku..hehehe


Kepada kakak Pieja dan Abang Jijoi, sila jangan marah sebab saya tengok cite nie tanpa anda berdua atau salah sorang dari anda yek..hehehe.. Dah Ayu ajak aku ON je lah.. Kebetulan memang nak tengok sangat citer tu..heehehe jangan marah yek..hehehe ( berapa banyak hehehe daaa..)



Ni lah cerita yang aku nengok nyer.. Fast Five a.k.a Fast and Furious 5.. Memang mantop... Kompilasi dari satu sampai 4.. Semua hadoo dalam nie..


Setelah segala onak duri dan pacaroba yang dilalui akhirnya ending yang sangat suweeeett!! Perempuan itu sangat beruntung ada laki hensem, kaya, kete mewah, rumah tepi laut.. Pergh! Nak ape lagi kan..? Perfecto lah! hehehe...


Siyes korang kena tengok ini cerita sangat tersangat best!



5 ulasan:

piEja berkata...

dahla pegi tak ajak..siap cite ending kan...?tahap busuk hati punye budak! siap ko, tgu ko jap lg...dahla tangan bau kambing!!

kariena anne berkata...

ntah yan nih..da la beria kata nk nengok sesama..skali g x ajak pn...hampess tul..huhuh...

Cik TTK berkata...

korang yang tak ajak aku...aku tunggu punya tunggu punya tunggu hujan tak turun2..aku pergi lah dengan ayu..heheheh

takpe2 korang jangan ghiso, tau lah berkobar2 nak belanja aku wayang...nanti korang banje aku kongsi eh?hehehe

piEja berkata...

nk tgk cite kongsi, haruslah kongsi2 masa bayo.....

Tanpa Nama berkata...

huhuhu...ko tepuk nyamuk??? ape barang...hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...