Khamis, 19 Mei 2011

Hepi besday Masitahhhhhh...!!!

Versi satu
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN MASITAH
ALLAH SELAMATKAN KAMU......

Versi dua
PANJANG UMURNYA
PANJANG UMURNYA
PANJANG UMUR NYA 23 TAHUN..
PANJANG UMURNYA SUDAH TUAAAAA....

Versi Tiga


HEPI BIRTHDAY TO YOU
HEPI BIRTHDAY TO YOU
HEPI BIRTHDAY MASITAH AND ME
HEPI BIRTHDAY TO ME
EH TO YOU JUGAK....






Selamat ulangtahun kelahiran yang ke -23 tahun,,(DUA PULUH TIGA TAHUN SUDAH TAHU!KAMU SUDAH TUA!HEHE)emoga..................







  • Dimurahkan rezeki--->untuk kau dan aku




  • panjang usia-----> Untuk kau dan aku




  • Dipermudahkan segala urusan ----> untuk kau dan aku jugak




  • Bahagia disamping yang tersayang--->Untuk kau dan aku jugak jugak lagi




  • Cepat temu jodoh----> haaaaa ni untuk aku je, ko dah kawen..hehe




  • Cepat dapat baby yang comel2--->Untuk ko je, aku tak kawen lagik..sobs2




  • dan akhir sekali semoga persahabatan ini berkekalan selama-lamanya...



apeeee....????Nak hadiah...???







On the way...hehehehe





2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

yeyeh! jam tangan!!!!!!!!!!! maceh!!!!!!. selamat tua juga :P

Cik TTK berkata...

bukan jam lah!ish...ni yang nak marah nie...degil yekkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...