Jumaat, 20 Mei 2011

Kucing mata satu


Tengah buat-buat air dekat pantry tadi Akak Opis ni cerita pasal berita yang die baca dekat Metro arini..

Kucing bermata satu! Terus terlintas dekat fikiran aku ni memang dah akhir zaman kan, dah keluar dah si mata satu nie.. Takuttttt.... Terus minggu depan pasang niat nak ganti puasa, sebab ade lagik 7 hari tak ganti..

Bukan aku malas ganti puasa tau, cuma kurang rajin je.. Hehe.. sebenarnya semalam dah puasa sekerat hari dah tapi ter-makan coklet pulak.. Kalah lah aku dengan si makanan nie.. Tapi tup-tup bangun tido time rehat semalam... Aiseh! hal wanita... Patut lah sakit-sakit pinggang.. Tak abes lagik rupenyer...

Eh berbalikkepada tajuk asal, kucing tu ada mata satu pastu takde idung.. Mulut pulak asek terjelir2 je.. Otak jahat aku nie pikir entah2 si kucing ni kena rogol dengan anjing tak, sebab tu lidah duk terjelir jek..Memandai je aku kan.. Semua ni kan kuasa ALLAH S.W.T...Wallahualam...

2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

eh kau ni!.. dengan coklat pon kalah. aku on nak ganti puasala
ada 15 hari aku ponteng sakit telinga punye pasal

Cik TTK berkata...

ceh tak sakit telinga pon ko b ukan puasa pon..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...