Rabu, 18 Mei 2011

Melewati jam-jam pertama berusia 23 tahun...

Wei aku dah 23! Best best best!! Aku suka umur ganjil-ganjil macam nie.. Terasa muda belia je.. Masa umur 22 rase macam tuanya aku!!! Tapi kesedihan masa berumur 22 memang tak setanding waktu umur menginjak ke 20..



Wei wei wei!! umur ko dah puluh puluh wei.. jangan memain lagi dah.. Menangis wei aku masa umur aku masuk 20 tahun tu.. Terasa masa terlalu pantas berlalu.. Tu masa belajar tu dah rasa masa cepat je berlalu.. Ni dah keje lagi lah cepat.. Duk kira hari ke 25hb je tau2 dari januari 2010 sampailah membawa ke mei 2011 aku duk memandang azam 2010... Apakah aku nie kan..ish3


Macam-macam wish yang diterima, Alhamdulillah.. Masih ada yang perasan keberadaan dan kehadiran aku dekat dunia nie.. Degil-degil aku yang suke sesangat kacau orang ni nasib takde yang dendam kesumat dekat aku kan.. Kot main baling-baling telur ke kan..

Eh tapi kalau buat pon aku tak marah, paling-paling aku bocorkan tayar kereta korang je.. hehehe.. Eh teringat pulak waktu dulu-dulu aku pernah pancitkan tayar moto ayah tiri aku sebab aku tak suka die kawen dengan mak aku.. Tapi tu zaman kanak-kanak..sekarang dah remaja merdeka.. Dah baik dah, tak buat dah kerja-kerja macam tu.. Dah cuci tangan lah kata orang..

Papepon terim kasih kengkawan! Luv u olsss.. Esok besday si Masitah pulak.. Masitah dah mengepos hadiah untuk saye...sukeeeeee..weee... Eh Anne, ko tak beranak lagi ke?? haihhhh....

3 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

hadiah kau kaler pink..ce teka ce teka

Pupel Liyana berkata...

hadiah kau kaler pink..ce teka ce teka

Cik TTK berkata...

selendang!!hehehehe..pieja bagi selendang pink..suke..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...