Selasa, 17 Mei 2011

Hari terakhir!!!!

Umum mengetahui Cik TTK buat "Contest Perasan Cantik" kan...Pergh ayat takleh blah kan... Ni nak cerita yang contest aku buat tu dah nak menamatkan diri.. Hari ni last tau!!


Pada yang dah join selamat berdebar-debar.. Nanti den akan bincangkan dengan panel-panel juri.. Syarat paling utama adalah FOLLOW and letakkan gambar paling perasan dengan cerita best.. Cerita pasal gambar tu lah, bukan cerita pasal aku..hehehe


Banner pulak pada yang berjaya copy itu adalah BONUS untuk anda.. Letakkan dekat sidebar jugak bonus.. TAG orang? BONUS lagik.. waaaaaa rasa macam durian runtuh tak..? Banyak giler bonus, bertimpa-timpa siot... hehehe


Penyertaan hampir mencecah 40 orang jugak lah.. Alhamdullillah... Langkah pertama yang akan aku buat ialah men-shorlistedkan penyertaan.. Pada yang tak follow otomatik rejek.. Pergh jahat kejam setanirrojim arh.. Tapi takpe kan..?


Hari-hari aku memandang teddy bear yang gebu tu.. Si kakak aka teddy aku dah mengenyet-ngeyet mata dah dekat si boboy aka teddy bear gebu.. Terpaksa lah aku pisahkan kakak dengan boboy.. Takut kegiatan sumbang berlaku dirumah aku yang mewah tu..hahaha. Ape ko merepek lah labu..


Eh lupe lak nak bagitau.. Aku akan shortlistedkan sampai ke 20 orang paling perasan.. Lepas tu aku bagi dekat Puan Mija dan Masitah untuk undi setiap sorang tu 1=GEDIK,2=PERASAN, 3=GILER PERASAN!.... Markah paling banyak adalah pemenang...


SO, lepas je tutup pertandingan malam ni tepat pukul 11.59... bagi aku masa seminggu untuk aku shortlist kan gamboo geng-geng perasan semua keyh! Insya'Allah by 2 weeks lepas ni aku akan umumkan pemenang keyh!


Akhir sekali, kepada geng-geng perasan cantik semua.. Korang memang sempoiii ah.. luph u muah muah! heehe

7 ulasan:

Cikrosecute berkata...

Yalah tu...Cik TTK..huhuhu...

Atie Zieya berkata...

hehehehe

Cik TTK berkata...

haaaa...join kan?join kan....?
SELAMAT BERDEBAR-DEBAR...heheehe

Unknown berkata...

mesti aku yang menang kan.maceeeeeeeeeeeeeh

Cik TTK berkata...

ko kan diHAROM kan join..hahaha

ctpujie berkata...

cik TTK banner tuh xpat nk copy..
bkn salah sy kan..hahaha..xpe kan..hihihi..

Cik TTK berkata...

takpe2...itsokey..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...