Selasa, 31 Mei 2011

Perhimpunan yang BEST!


Korang pernah pergi perhimpunan best tak? Selalu kan kalau dah nama PERHIMPUNAN mesti ade nyanyi-nyanyi, nyanyi lagu negaraku, lagu 1Malaysia, dan macam-macam lagu formal lain lagi.. Tapi perhimpunan dekat opis aku ni tak macam tu..

Buat masa ni baru 3 kali perhimpunan, mula-mula tu ada cerita pasal pengalaman bekerja seorang PAR yang dah berpuluh tahun dekat opis aku nie. Agak menarik jugak lah bila kita dengar cerita orang lama kan, dulu dan sekarang lain.. Kemudahan kan makin canggih sekarang ni tu lah perbezaan yang paling ketara sekali.

Perhimpunan ke-2 pulak, Unit tu bawak kelainan yang lagi meng-excited-kan aku.. Ada ceramah kesihatan dan Medical checkup free.. plaease alert at words FREE hockay! Wei wei wei! sape tak suke bende FREE mereee ni weiii, rugi rugi.... Kata bos unit tu, sebab die terlibat sama dalam penggubalan akta tu, so die tau yang G to G is free.. SO, ayuh kita grab kesempatan yang terhidang didepan mata! weeee best!best!

Macam-macam pemeriksaan yang disediakan antaranya adalah, pemeriksaan kandungan gula dalam badan, darah tinggi, kolesterol, cek BMI pon ade tau.. Dan lagi satu ni yang aku teruja sesangat nak buat ni, CEK PAYUDARA.. Sebab aku punya selalu sakit kan, nak buat sendiri tak reti.. Suruh die buatkan dan die dah ajar dah, sekarang aku dah pandai buat sendiri dah.. Nanti aku ajar korang yek?

Perhimpunan ke tiga tadi pon best tau sebab die ajar pasal safety awareness.. Macam-macam ade..best lah jugak.. Mula-mula tengok muka penceramah tu macam berlagak semacam je, dah lame2 best pulak die nie.. Kelakar dan buat aku nak terus melekat dekat kerusi tu..hehehe

Ape-ape pon part yang aku paling suka ialah pehimpunan ni bagi aku 1jam setengah kursus...Jadiklah..Nak kursus berhari-hari memang tak dapatlah.. So kursus yang 2 jam. 2 jam ni jelah.. Jadiklah...hehehe




1 ulasan:

Unknown berkata...

kedekut kusus betul :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...