Jumaat, 20 Mei 2011

Email Yahoo takleh bukak...!

Kehadapan sahabatku Masitah....




Barangkali anda akan tertanya-tanya mengapakah saya mendiamkan diri hari ini.. Dan juga Mengapakah tiada email-email mengadu dan kepoh-kepohchi dari saya kan..? Hal ini adalah kerana saya terganggu dengan gambo cermin mata kite tu, eh bukan bukan! Hal ini adalah disebabkan tajuk seperti diatas, pandai baca kan..? Ko kan orang muda...hehehe




Wahai sahabatku yang perasan muda walhal sehari je pon tapi dah kepoh lebih,




Disebalik kisah Enchik Yus saya pergi intebiu semalam kan, beliau telah melepasi nya dengan jayanya. Sekarang tinggal tunggu surat tawaran daripada MISC secara formal nya lah, baru lah boleh diraikan selepas sah berhitam putih taik cicak..hehe...




Owh yek, terima kasih atas doa nya yek.. Doakan jodoh kami pulak boleh..?hehe




Pagi tadi saya mendapat panggilan dari akak kaunter surat, bungkusan yang kamu kirimkan sudah tiba.. Saya sangat gembira melihat dua ekor beruk pink yang comel tu lalu guling-guling keliling Alamanda kerana sangkengkan kegembiraan yang tak dapat dibendung...




Tapi Sahabatku, saya agak terkesima dengan penyataan kamu yang "muda sikit".. Ada satu bende yang terlintas di hati sayek, GILER PERASAN MINAH NIE!!! CIS!




Saya dah amek gambar beruk-beruk comel yang saya namakan OCA DAN OCI.. Tapi kamera saya tiada berkabel.. Nanti saya uploadkan gambar tersebut yek..?




Dan lagi satu, hadiah kamu saya tidak mengepos nya sebab saya kan nak pergi rumah kamu malam nanti bazir duit je nak pos-pos nie..hahaha...




dan lagi satu kali ke dua..... Saya ade beli kek moist! Nanti kite potong sama-sama tau!! weeeee....




Sekian untuk sesi pagi.. Petang nanti sambung lagik..hehehe

2 ulasan:

Unknown berkata...

ceh patut la senyap.. sampai rasa nak hentak pc aku ni ha.. boring tak melayan email kau. hahah oca dan oci kaler pink sesuai la dengan jiwa remaja kau.. elok la tu bawa kek sedapnye. kek semalam pon ada lagi tu agak3 nak sental boleh juga kih2.. hati2 dijalan raya nanti dah sampai sila bgtau awal sebab takut tak terjaga nama pun suami tade haha

Cik TTK berkata...

tu lah entah kenapa dah berpuluh kali bukak si email tu tapi takleh..ngok ngek betullah geram aku tau..kena virus ke hape email aku nie ha?

aku sampai larkin aku tepon ko bagi standby dulu..aku rase bas ni ke larkin dulu baru ke pusat bandar..dont wori, sekarang ku nak bayar bil dulu..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...