Isnin, 30 Mei 2011

Cupcakes

[Gambar dari Pakcik Gugel]


Kelmarin Housemate sayek si ayu beli Blueberry cheese tart.. Sangat sedap! Tengok aku makan dengan lahapnye lalu die pon beli lagi esoknya si blueberry cheese tart nie dengan strawbery cupcakes..


Kedua-duanya sangat sedap! Lahap aku makan wei.. Sekali aku belek-belek bekas kotak pembungkus die, eh ade belog lah..


Korang boleh lah tengok belog die nie dan follow ramai-ramai.. Firasat aku mengatakan memang sedap ni air tangan Kak Fizz nie.. Tadi aku usha-usha belog ni macam baru lagik, eh korang tengok lah sendirik yek..


Ni ha belog die FIZZ FRESH BAKED.. Eh ni bukan iklan berbayar tau.. Aku promote sebab aku makan biskut n kek die sedappp.. Giler sedappp.. Baik korang try!

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...