Rabu, 4 Mei 2011

Pakwe aku tak ingat besday aku bila..

aku patot merajuk kan? sampai hati die tak hengat besday aku bila..???!! Aku ni berdarah diraja kapooor tau die nak kena sumpah ke dengan aku..?

besday aku 18 haribulan, die leh cakap 15 haribulan.. Bila kau dah tarik muka, dah jeling2 maut baru memperasan salah tarikh.. peh peh peh! panas hati mak nok!

dan dan lah die bagi soklan matematik dekat ahkak... Cube tambahkan, 5+1+9 kan dapat 15 tuh..saje nak test.. eh3 banyak cantik lubang hedong..?


Sangkengkan nak mengkaber malunyeer tu die leh kate, alah 15 haribulan tu termenyerlah lah kaler die kat kalender, TERSEBUT.. Alah comel cakap TERRRRSEBUT macam nak tumbok je muke die..

Berapi rase wei.... Kawan dah 4 tahun woiii, tapi besday aku ko leh tak hengat! hangen hangen!

Kot iye pon aku cancel dating 2 kali aritu takkan lah membalas dendam sebegitu rupa.. Kecik ati akak ni tau..haihhhhhh

oh yea! Sila bagi saya banglo sebijik baru saya tak merajuk!

6 ulasan:

Unknown berkata...

sayam..nasib baek dye tak sebut 19hb hahaha

Cik TTK berkata...

kalau die kata 19hb, SAH! ade SKANDAL dengan kau..putus sahabat!
huar huar huarr..

piEja berkata...

dia bkn tak ingat lah..dia gurau2 je...ko pn sensitip sgt....(tp kalo kene kat aku, mmg siap lah kan...?hahaha...)

Cik TTK berkata...

ish muke kompiden macam tu gurau mendenyer...sakit hati den..

ctpujie berkata...

hohoho..sabar ye yan..dy bkn xengat,dy confuse tuh..hihi..

Cik TTK berkata...

tu lah..aku pon rase die confusenisme lah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...