Isnin, 30 Mei 2011

Aku rase Masitah ni cuti lah..


Setiap hari aku akan email dengan Masitah nie.. Nampak klasik kan pakai email..? Abeh nak buek macam mana, dah pakai rete majikan.. Kenalah beringat dan berpada-pada tak gitu..?

Kalau tak aku email si Masitah ni, Masitah email aku. Tapi pelik nyer nie hari ni nape senyap saje..? Adakah beliau cuti..? di mesej tidak berbalas dong.. ENTAH-ENTAH MASITAH KENA CULIK TAK????

Ooo-emji..Ooo-emji...

4 ulasan:

YOUsoF berkata...

Culik? Tinggi sangat imaginasi ko tu.. ;D

Ntah² dia kena cirit birit ke mana tau kan..

Cik TTK berkata...

ngeh3...imaginasi aku sampai ke bulan sikit..hehehe

Pupel Liyana berkata...

aku cuti la..
aku sms kau tak dapat ke?
sungguh hp aku bengong kalau cam tu

Cik TTK berkata...

huhuhu..tak dapat lah...tertanya-tanya aku kemanakah menghilang si masitah..senyap je di di alam maya..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...