Rabu, 4 Mei 2011

Aku dah lama tak tengok wayang wei.. Takde sesape nak belanja den ke?hehe

Aritu plan nak menengok Si Merong Mahawangsa dengan si Jijoi tak kesampaian.. Kesian giler ar..Last aku menengok wayang adalah cerita Khurafat bulan 1 aritu..







Macam pelik je orang tengah kapel mengkapel ni tak menengok wayang kan..? sedangkan si Masitah yang dah mengkawen pon menengok wayang lagik dengan sang suami beliau, tapi aku..? NAN HADOOO...





padah kapel jauh-jauh.. Tapi baguslah.. Jimatttt... Tapi tak kaya-kaya pon kan.. Nak buek camno, den keje kuli je..sobs3





Sempena bulan 5 ni banyak cerita best-best masuk panggung wei.... Peh3 ni nak kena nonton nie.. tak dapat tengok semua satu jadiklah, tak dapat satu semua pon boleh..hehehe



Esok: 5 Mei 2011





12 Mei 2011

19 Mei 2011


26 Mei 2011




Ade dua cite hantu wei... Sekarang memang dah banyaks angat cerita-cerita hantu dekat pawagam dan jugak telebesen.. Kenape ek? Orang sekarang memang sukakan cabaran atau orang-orang seni kita dah takde idea lain dah? Hurm...




Kot iye pon nak buat thriller pon buat lah cerita pembunuh bersiri ke, perogol bersiri ke.. Ni buek Kum Kum the siries buek ape.. Den kalau ade Astro pon den tak nengok derr..




Sebab den penakut..haha

17 ulasan:

Unknown berkata...

pirate of caribieen (tak geti eja) pun 19 mei tapi macam sosak je time tu..my bufday hehehe..

Cik TTK berkata...

mintak sang suami belanja nengok wayanglah..laki ko kan bakal ganti zizan RL jadik pengacara MEDODI..hehehe

piEja berkata...

aku pn last tgk wayang cite khufarat tu...

Leanne Rahim berkata...

smlm ajk tgk wayang x nk plak..huhuhu..

Cik TTK berkata...

pieja+ anne: jom ler menengok sesame nak?

piEja berkata...

BILE....?NK TENGOK CITE PIRATE OF CARIBBEAN..

tat!n berkata...

wahh,nk tengok karakk..hehe

Leanne Rahim berkata...

a'ah tu la..nk nengok pirate gak..pastu nk nengok pantas & garang...huhuhu...

Cik TTK berkata...

pieja: jom3!!bolehlah belanja sayek..hehehe

tatin: karak seram lah..ko berani ke?jangan nanes tau..hehehe

anne:banyak nyer?aku owait je kalau ko belanje..hahaha

piEja berkata...

sbb ko mintak belanje, aku tak jd lah nak tgk wyg ngan ko yan....

anne, kite tgk berdua je lah..tp ko bayo sendiri ye..?hahaha...

Cik TTK berkata...

ceh...kedekut betollah!!jom nengok wayang tengahari nie nak?

Leanne Rahim berkata...

ha..aku baru nk bg cdgn tuk tgk wayang ari nih..cmne kwn2..??

piEja berkata...

tak sompek lah tghari ni...garang dan pantas tu 2 jan 12 minit...ptg ni bos aku ade meeting, pehtu nak uruskan documen + flight dia g brussels lagi....tak sompek...tak sompek....

Cik TTK berkata...

2 JAN ek... 1 JAN bape lame ek? kalau 1 JAM 60 minit agak-agak 1 JAN leh dapat 61 minit tak?hehehe

Leanne Rahim berkata...

hahaha..baru typo je da kena bahan...(gelak guling²)

Cik TTK berkata...

wei anne ni bukan typo lah... Ni masa baru nie.. Pieja baru cipta wei..Pieja kan sedara dengan Albert Einstein...hahahaha

piEja berkata...

kwang hajo...aku baru je bace korg bahan aku...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...