Jumaat, 29 April 2011

REVIEW CONTEST PERASAN CANTIK!

fuhhhhhh... legaaaaaaa... Tak sangka ramai jugak yang join contest nie, dan ramai jugak yang dipakse join oleh aku..hahaha... Walaumacam mana pon, gambar-gambar telah di update dekat page CONTEST/GIVEAWAY aku baru sat nie ha..

Ni muke aku paling perasan dengan posing paling tak hengat dunia..kalau aku join mesti menang kan?hahahaha...memain jerk...



TADI dah tengok dah belog2 kroang yang join contest nie..Semua perasan-perasan tak hengat punyer... Gambar terperasan sekali akan diadili oleh Puan Mija dan jugak Puan Pupel. Sebab tu diorang DILARANG KERAS UNTUK JOINZZZ!!



Mija takmau memaparkan wajah, takut dikecam atau dirasuah..hehehe





Puan Pupel..dan sang pokyang..hehehe Mungkin sang suami beliau juri sambilan..hehehe...sila jangan rasuah mereka..hehe



EH! ada pertukaran hadiah lah! Aku rasa yang saguhati tu aku nak bagi bantal comel atau teddy bear jugak! cuma comel sikit lah.. Sebab bila difikir2kan, tak de kenangan kot kalau setakat bagi topup.. Tapi hadiah utama REMAIN THE SAME..weeee



Eh (kali ke dua), korang tak join lagik? JOIN LAH CEPAT...!! KELIK SINI!

7 ulasan:

myza berkata...

rasuah mija sng jerk...!!

Unknown berkata...

aku dah tengok dah waaaaaaaaaah semua perasan. 'sebarang rahsuah haruslah dengan sebuah galaxy tab, kalau tak, tak dilayan!!" hahaha

Cik TTK berkata...

kak myza: nak rasuah ape dekat si mija?ish3..cannottt...

masitah: aku ingat ko tak do arini..senyap jek...

piEja berkata...

dani tu bakal menantu aku...komfem aku menang lah!!!

Cik TTK berkata...

bukan mija dah reject awal2 sebab gambar edit ke?hahahah

My nama is Mija berkata...

aku seorang yag adil dan jujur..maka tiada rasuah..cuma aku nak mintak kat Yan bayaran..maklumlah aku x penah buat keja free..Yan, please take note. Buat Pija, aku mmg xkan bg ko menang..sbb kalo benor kita ditakdirkan berbesan..xkan ko nak bgtau anak aku yg ko penah menang contest perasan chantek nie..sedangkan aku x menang..so, jgn harap!!

Cik TTK berkata...

woooo...bayaran yek...beres2..cekodok sebungkos boleh lah kan..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...