Jumaat, 3 Jun 2011

Nak Promote sikit..

Ingat tak Cik TTK ade denda Masitah sebab die telah meninggalkan Cik TTK dekat bustop aritu..?Alahaiii si Masitah... Kan dendanya adalah buatkan pemplete untuk kedai akak Cik TTK. Sebab akak Cik TTK suruh buat tapi Cik TTK tak berapa kreatif, jadiknya bagilah kebahagiaan tu pada Masitah..Masitah kan kreatip dan inovatif.. hehehe

Macam yang sebelum ni yang Cik TTK cerita pasal kedai akak tu, tapi masa tu belum siap lagi dan belum beroperasi.. Sekarang dah beroperasi sepenuhnya.


Disebabkan Cik Lovely Fieza ade tanye, kat sini Cik TTK letakkan pemplete lengkap ngan harga semua tu dekat korang..


Pastu dah boleh komen, lawa ke idak si Masitah buat pemplete nie? Bagi Cik TTK dah lawa dah nie, tapi kalau korang kata tak lawa kite mintak Masitah nie lawakan lagi.. Yelah kan Cik TTK akan ungkit DIE LUPA AMEK DEKAT BUSTOP SELAMA 3 BULAN.. hehehe





4 ulasan:

Lovely Fieyza berkata...

hek3... olololo.. aku ke org tu.. hehe.. kalau aku g dpt diskaun tak beb.. cntk jer pamplet tu.. boleh la.. huhu.. nt aku nak g tau.. yes3..

Cik TTK berkata...

hahaha...ko lah orang nyer...nak diskaun2 kena mintak kat akak aku lah, kalau sebut nama aku 10 kali pon tak laku beb..hehehe

dah ok ke pemplete nyer, selamat lah masitah...hehehe

Pupel Liyana berkata...

selamat aku huhuhuhuhuhu...

Cik TTK berkata...

hahahaha...ngok ngek mas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...