Khamis, 23 Jun 2011

AAK!

Korang  tau AAK? Tu singkatan bagi ADA AKU KESAH? hahahaha...Banyak lagi singkatan lain, nanti aku ajar satu-satu keyh!

Baca lah cerita si Masitah mengenakan aku hari nie...hamboi hamboi hamboiii...seronok membahan aku yek...???

Takde maap bagi mu tanpa seketul kek resepi rahsia! Ko nak datang sini kan lusa...... Sila bawak! kalau tak ko tido luo! Aku bagi mak ko ngan Pokyang je masuk, tiba je kau di muka pintu aku tutup pintu tu dekat muka kau? Eh bape banyak muka daaa..harharhar kejam tak?sekali sekala takpe kan..?buahahaha


Yea aku memang suka tak tampal itu P lagik! Merdeka! haahaha.. Boleh lah aku gunakan ayat yang orang lain selalu guna nie, "alah, P lagi..standard la tu"..hahahaha...  Eh aku suka gambar P kau nie..bagussss memang menggambarkan hati aku sekarang!hahaaha

Bukan nak belagak tapi SAKIT HATI sebab semua orang pernah pakai P nie! Tapi lupe diri! Ingat diri tu terus je melompat ke lesen penuh ke? Ok mungkin kau tak tempek P dekat kereta kau, tapi mesti kau ade tempek dekat motorzzz ko kan?kan?kan?

Haruslah macam tu sebab dekat Malaysia yang tercinta ni pakai P tu seumur hidup sekali jek.. Kalau kau buat lesen motor dulu, 2 tahun pastu dah habes si P dekat motor nie ko g buat pulak lesen kereta memang lah ko dapat lesen penuh terus.. Kalau kau kena pakai P lagi sekali harus mengamuk ko kan?

Dan ade lagi satu jenis yang tak pakai P adalah manusia yang amek lesen tapi P tak tau nak tempek kat mana, sebab tu tak pasang P seumur hidup..

Ni jenis terakhir pulak, masih P dan ade kereta nak ditempek P tapi tak ditempeknya.. Ni hati kering punya orang.. Ni jenis yang paling DISASTER! Bahaya ni jenis nie, kalau jumpa tembak dengan senapang gajah keyh? Ni kalau bergaul lama-lama dengan jenis yang serupa ini boleh merosakkan salasilah korang..SILA JAUHI! hahaha

Last sekali, ni kau lukis ke?? Cantik! Aku suka! Ok aku dah maapkan, tapi kek tu tetap kena bawak jugak!hahahaha

7 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

HAHAHAHAHAHAH. nanti kau!!!!!!!

piEja berkata...

P tu takde lah teruk sgt pn...jgn kecik ati ngn org yg labelkan P tu mcm org tak reti bwk kete...pendek kata, AAK...??ade P pn tetap drift...kelas kau Maria!

Cik TTK berkata...

masitah............nak resepi rahsiaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!hehehe

kakak pieja: betul2..MOJ! Peliiisss..!hahaha

Pupel Liyana berkata...

mengada kau@!

Cik TTK berkata...

hahahaha...kalau tak kau bawak...sedapnyer mas...nyum3

Lovely Fieyza berkata...

TTK : aku masih P lagi.. bulan 9 kang baru abis.. benci lor.. tp aku renew roadtax gak bulan ni.. benci lagi skali.. huu

Cik TTK berkata...

wooo...okeyh la tu...nasib kau tak kena renew roadtax tu bulan 9..baru lepas raye, memasing "kaye" woooo..masak2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...