Isnin, 20 Jun 2011

Berkongsi ayah dengan anak sendiri..?Macam mana tu?

Korang mesti baca dah cerita Sumbang mahram yang terjadi dekat Kota Bharu dekat paper hari nie kan.. Terkejut aku baca mende nie..Aku rasa ni bende paling paling paling aku tak suka, tersangat2 aku benci..
Dah tak ada akal ke? Anak sendiri pon nak makan.. Yang si anak pulak, bapak sendiri pon ko layan.. sampai melahirkan 3 orang anak pulak tu.. Kesiannya lah hai dekat anak-anak yang lahir tu.. Apa status die? Nak panggil lelaki tu ape?

 

Ayah diorang adalah ayah ibu diorang jugak..  Ni lah jadik bila nafsu dah menguasai diri, rasional dah tak ada.. Dunia akhir zaman...Astaghfirullahalazimm...

2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

bodoh betull..

Cik TTK berkata...

ni bukan booooodoh je nie, ni JAHANAM PUNYER PERANGAI!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...