Selasa, 21 Jun 2011

Kelaut.............untuk menangkap ikan dalam mimpi..hehehe

Tadi aku ade cerita yang aku dememm sampai takleh tido tu kan.. Akibat dari tu aku telah menidurkan diri awal dari waktu sepatutnya semalam. Belum pukul 1 aku dah tidur dah..

Sekarang kan aku dengan Pieja tinggal berdua je dekat opis ni sebab yang lain pergi beranak kejap. So kegiatan tengahari kitorang sekarang, tidoooooooooooooooooooooo je lah. Tapi sebabkan dememm dan tak cukup tidur semalam aku dah masuk port lagi awal dari biasa.. Lepas tu Pieja masuk aku macam nampak tak nampak je..

Pieja kata, dah lah ko tido je lah yan.. Ko cakap sepatah, ko tidur balik. Cakap sepatah lagi, ko tido semula lagi.. Kejap kejap mengeluh lepas tu tutup tangan dekat dua telinga macam nak berzanji tapi tido...


Hahahahaa aku tak perasan perangai aku tak cukup tido macam tu yek.. Buruk betullah.. Malu aku bila Pieja cerita macam tu tau..huhuhu

Eh? Ni gambo Pieja tidooo..


Tak caye tengok baju nie...haaaaa...Kan baju Pieja tu.. gambo aku tido aku tak snap lagi, sebab aku belum dikurniakan bakat untuk amek gambo sendiri tengah tido..  Ayu kata aku tidur sampai terselak perut..hahahah tu aku tak nak amek gambar aku tido tu..hehehe


6 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

HAHAHHAA aku selalu nampak tutttttttt kau kalau kau tidur hahahaha..

Cik TTK berkata...

hahahaha bangkai kau masitah..patut lah nak tidoo dengan aku, nak sekodeng aku ghoper nyer..hahaha

piEja berkata...

kwang hajo entry ni...sungguh kwang hajooooooo!! ngantuk beb..tido ah jom!!

Cik TTK berkata...

lah...kan kite nak g mintak makan dekat rumah anne...haishhh

kariena anne berkata...

terbaik la yan!!!hahahaha....

Cik TTK berkata...

tenkiu2..aku tau dah tu..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...