Isnin, 20 Jun 2011

Hari ini..

Internet sangat lembab dan mengganggu daya kekreatifan aku nak berkarya..cewah takleh bla.. papepon terima kasih dekat Masitah sebab dah tukarkan templete baru lagi mantik nie...

kau memang tak reti duduk diam..hahahaha

4 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

bosan la wei. sapa lagi nak guna khidmat aku meh meh

Hustler berkata...

Cik MAsitah, Lau nak request macam-macam, buleh ke kamu buat kat blog saya?? hahahaha!!!

Madey berkata...

pupel..meh sini..saya mahu khidmat anda..

rajinya update blog..

Cik TTK berkata...

masitah: hahaha bagus2...bolkeh bukak kedai belog nie..

Encik bantal air, request je ape ko nak.. jangan request jadikkan website porn da lah..haaha

madey: masitah memang rajin hal2 cenggini..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...