Jumaat, 8 April 2011

MEMPERKENALKAN KENGKAWAN OPIS SAYA..HEHE

*Kak Miza macam nak tido..haha*

*Yang dua hekor dekat depan tu dah beriya2 bergaya sekali Kak Miza main sembunyik2 pulak..haishhh


* Jijoi a.k.a Jejaka tunggal dekat situ.... Pieja bergaya sopan kan, tak sangke..haha*


*2 dara pingitan..Yang ketiga tu dah nak jadik mama 2 kali dah..* *Amek gambor semunyik2 dengan harapan nampak kurus..hehehe*
*muka senyum tak bersedia aku..hehehe*
*erm...No Comment!*


*Partner in crime..hehehe*


*lagi sekali*


*lagi 2 kali*


*Ni lsh perangai bini orang, takleh dibiarkan, sampai baring yek amek gambo..ish3*


*last but not least, COMEL kan..heheheh*


gambar ni sebenarnya dah lama..saje nak upload nak menunjukkan KEBAHAGIAAN kami.. hehehehe

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

time ni ak nmpak muda kan....!!.hahaa (kmiza)

Tanpa Nama berkata...

mcm ank dara..!!!..tp ank nk msuk 2dh...hehee (kmiza)

Cik TTK berkata...

ok akak memang muda pon,skg ni pon kalau orang tengok dari belakang kompem kena ngorat nie..

tapi bile tengok perut tak jadik lah..kalau ngorat jugak harus orang itu adalah orang giler..hehehe

piEja berkata...

BAHAGIANYAAAA......!!!!!!

kariena anne berkata...

sgt BAHAGIA beb...!!!!GENG CANTIK UNITED......~~~

Cik TTK berkata...

bahagia2..hehehe jom kite buat sesi penggambaran menggedik macam ni lagi nak?hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...