Isnin, 25 April 2011

Terserempak Ex-Bf dengan kekasih baru




Apa nak buat kalau terserempak ex-bf / ex-gf kau dengan kekasih baru? Nak buat-buat tak nampak atau nak tegur? Gila kau nak tegur? Dapat pulak time terserempak tu kau dengan pakwe/makwe kau haru lah wei...




Tapi kalau aku dengan bijaknya buat tak nampak. Mengecilkan diri yang comel nie. Langkah sikit-sikit kebelakang, dan caboooott.. Ko tak kecikkan hati kekasih kau, kau tak kecikkan hati ex kau jugak..Pakej paling hebat masa kini. Kalau die tanya, kau buat tak tahu je ah..hehe

Selamat mencuba!hehe

6 ulasan:

aqishah berkata...

oh noooooo

Cik TTK berkata...

yes3..pernah terjadik tau..huhu

Pupel Liyana berkata...

aku lebih suke menunjuk diri..jalan mendada.. bontot tonggeng sikit dan lalu depan mereka buat takde papa bawu besssssssh

Cik TTK berkata...

ko tak yah lah mendada..bahaya..die terkam nanti kang..hahahaa

piEja berkata...

jlan je lah sebelah dia, wat tak tau je...profesional...haha..ade kaitan tak..?

Cik TTK berkata...

ada2..boleh lah diterima pakai jugak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...