Khamis, 28 April 2011

Penyeksaan Berganda buat Pija Pujidepom...




Jom gelak ramai-ramai!! hahahaha.....! ni lah perangai Si Pieja ni ha..Buruk doe!baru pindah opis tak sampai sehari dah tak keruan dah hidup die.. Boleh yek nak keluar pakai seliper jepun kilat-kilat die nie.. Memalukan lah, patut tinggal dekat simpang je budak perangai macam nie..keh3..













Ni lah perangai die...Pergi jalan pakai selipar jamban! Nasib baik matching dengan baju.. Tak lah huduh sangat, huduh sikit je..





korang tengok kaki pieja, die kata kalau orang lain nak kaler2 kuku kat kaki kena pakai yang perenggang jari tu entah ape nama entah.. Tapi kalau die nak kalerkan kuku die tak payah sume tu sebab jari kaki die memang dah jarang-jarang seperti gigi yang rongak..hehehe





Citer pasal Pieja panjang-panjang ni, korang kenal ke sape Pieja?Tak kenal Pieja? ha nie lah Pieja...







Hye kakak Pieja!! Luv u Muah muah!! Eh ni kakak cecantik nie, tak pakai selipar jamban kannnn...? hehehe

INFO SIHAT BERSUMBER DARI KARIENA KAPOOR DAN PEPEDOM..HEHE...JANGAN MARAAAA HAAA...

5 ulasan:

piEja berkata...

weeeeiiii!!!! ko ngan anne ni sengaja nak wat aku marah nie.....sampai hati ko ye...?eh, baik pulak ko tak cite pasal petang semalam kan...?bagus...i syg u lebih lah...hehe...

Cik TTK berkata...

cerita petang semalam...????NEXT ENTRY!! HAHAHAHA

piEja berkata...

KWANG HAJOOOOO!!!

kariena anne berkata...

pja: abis la ko kena bahan pasni..hahaha...

Cik TTK berkata...

hahahahahah tunggu dan lihatttt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...