Rabu, 20 April 2011

Jijoi kata jangan marah kalau lelaki suka tengok payudara pempuan...

sedangkan binatang pon ketagih.. Aritu ular ni hanjing pulok dah...Inikan pulak Jijoiii...

9 ulasan:

piEja berkata...

hahahaha....takot lah nak jumpe jijoi pasni sbb nnti dia pandang...walaupun mungkin dia tak berminat nak pandang aku punye...

Pupel Liyana berkata...

jijoi ni sengetttt

pieja : KUEH KUCI KER? HAHHAA

piEja berkata...

mas : hahahha....kuih koci skrg pn 50sen sebijik tau...! kalo beli pukal bru jd murah...

myza berkata...

jijoi suka benda2 gni...!!dia pntg tgok, trus terkam..hahaaa

Cik TTK berkata...

pieja: jijoi ngn shah same je..shah tu suke tengok kamu punye koci, hati2..haahah

mas:pieja ade kuih koci, ko nak nama jugak tak?kalau nak aku boleh bagi..hehehe

kak miza:jijoi nak tambah usia lah kak..hahaha

az berkata...

jijoi jugak yg jadi mangsa...kalaulah jijoi ada blog..siap korang semua kene komen..ha2..

YOUsoF berkata...

LELAKI : No komen!

piEja berkata...

shah tu mmg tunggu masa je aku nk korek mata dia....ketandusan pemandangan indah agaknya dia dalam gua tu....hehe...

Cik TTK berkata...

kak as:saya taip mende alah ni die ade seblah saye kak..hehehe

usop:tak mengaku lah tu..hahahaha

pieja:jangan korek mata abang sahhhhh...nanti sape nak buat fail....huuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...