Rabu, 27 April 2011

Kenapa kena bangun pepagi time hujan?





pagi ni hari kedua [minggu nie] aku merungut-rungut nak membangun dari tidur. Yelah tidur tu kan nikmatttt ditambah pulak dengan hujannnn rintik-rintik air bergelora.. Emak bagi seposen ayah bagi seposen..bulat..Eh tak tak ni kalau di biarkan harus aku lukis bear dekat diary bos aku nie kang..


Acam nie benonyer, pukul 6sengah dah kunci jam dah tapiiiiii.... 5 minit lagik, 5 minit lagik, 5 minit lagik.....dan dan dah pukul 7!

hah! dah lambat!Hujan datang lagi esok keyh! beresss kata hujan.. [Eh siyes ni memang tengah musim hujan ke hah? Asek hujan je kan, best wooo..nyamennnn je tido..hehe]


Hentikan monolog dalaman mahupun luaran, capai tuala terusss mandi koboi lah jawapnyer.. Siap2 jengah matahari dah timbul ke? belum! gud! selesai urusan dengan pencipta bedozup siap2 nak poe kete..


heh! baru kul 7.25! jam aku cepat 15 minit! FINE!!


rasa nak tidur je kejap dalam kete tau..haihhhh....kenapalah kena pergi keje? Takleh ke duit masuk je tetiap bulan tanpa g keje? Dengan itu aku tak payah lah merungut pagi ini hujan, pehtu kena bangun tidur.. haaa..ko nak tidur sampai esok pon takpe kan...

Tapi itu hanya angan-angan belaka. Kan nak carik sesuap nasik, kena lah kerja! Dah dah! g kerja semua, SEMANGAT!! SEMANGAT!!

6 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

merungut je tahunya aku ni setiap hari bangun pukul 4.50 dan g kije kul 6 ce citeeeeeeeeeeeeeee

Cik TTK berkata...

eleh masa ko duk sini dulu lagi lambattttt ko bangun dari aku tau..haaa

heart tamimi berkata...

hahaha..tuh la kn besh xyh g kije tp gaji masok bulan2..bhgio nyerrrr..hoho..

Puan Pupel : awat hang p kije awal bebeno erk??gile r ley bangon awal2 cmtuh..

Cik TTK berkata...

dah terpakse semua boleh si masitah nie..wei pujie, buatlah kontest aku..hehehe

heart tamimi berkata...

dah buat dah yg..nk teddy bear tuh taw taw taw..hihihi =)

Cik TTK berkata...

baik3...akan di beri kepada semua yang comel dan paling perasan..hahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...