Selasa, 26 April 2011

Aku geram dengan tindakan 3 Makhluk nie!!!!

ni lah makhluk3 yang aku menyirap sangat nie...huh!! I HATE YOUUU!!!


nak tau ape diorang buat?? SILA KELIK GAMBO BAWAH UNTUK MEMBESAR DENGAN SIHAT DAN KUAT!









buat tak ajak! I HATE U!Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!

10 ulasan:

myza berkata...

hahaaa..kalu ko rsa ko geng cantek baik ko g wak yan...kalu x kje rejek..hahaaa

kariena anne berkata...

ape lg yan..join la sekali..jom kita g wat esok nk...??hhehe..

Pupel Liyana berkata...

abishla yan merajuk. hahaha

Cik TTK berkata...

KAK MIZA: SAYA AKAN BUAT!!WAIT AND SEEE!!HAISHHH

ANNE: TEMAN AKU G JUSCO MALAM NIE JUGAK!

masitah: ade hati kak miza nak buang aku..kecik ati aku...sobss

myza berkata...

yan : xyah tngu mlm ni..jom g skrggggggggggggggggg........!!!!

Cik TTK berkata...

bos ade lah..ngok ngek...kak lapar lah..nak g tempat akak lah..huhuhu

piEja berkata...

ni yg aku marah nie......bile aku cuti je, time tu lah nk g jusco kan...?aku nak beli bantal nie....pegilah same2.... :'(

Cik TTK berkata...

sape suruh cuti..hahahaha

piEja berkata...

nk g jusco same2 dengan geng chantek.... :(

Cik TTK berkata...

hahahahah jumaat! eh tak leh kak miza dah bersalin kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...