Khamis, 28 Julai 2011

Hepi besday kakak pieja!

Dengan segala kegembiraan dan kegilaan kamu dengan saya.. 


 Walau sejuta kali pon kita try amek gambo dengan aksi-aksi nak tembak orang ni konon-konon nyer..

 Walau kamu terlalu suka amek gambo dengan sotong saya sampai menggayakan die serupa ini

 Dan ini jugak..

Saya tetap anggap kamu kawan terbaik dekat sini!! Selamat ulang tahun yang ke... 
 Dah tua rupenyer..hahahahahahafiza...hahahahahafiza..

12 ulasan:

piEja berkata...

ye3..bongok btol entry nie...sotong tu suke sedut2 dow...kalo letak atas kepala, rasa otak tu tersedut...kalo letak dibahagian2 lain apetah lagi..try lah~ bosannya daku tanpamu diopis hari nie....

Pupel Liyana berkata...

tua!!!!!!!!!

piEja berkata...

eyp3..!! tua jgn sebut tau!! tuka kepada matang..matang kan i..?kan2..?ehehe..

YOUsoF berkata...

Jangan ketawakan sangat keTUAan orang lain... kelak kita akan begitu.. ;D


Selamat hari jadi Kak Pieja..

sekamar rindu berkata...

salam...

selamat menyambut ramadhan buat pemilik blog..

*sambil folo ur blog

piEja berkata...

thanks yousof.. :)

Cik TTK berkata...

pieja: saya sudah ada di opis arinie..hehehe...kamu sangat matang ok, betul tak tipu..(sambil angguk2 penuh yakin..haha)

masitah:wei matang wei, matangggg...Piaja dah matang sekarang..

usop:ok aku tak gelakkan..haha eh! tarik balik!slurpppppp

sekamar rindu: hye!thanks yaaa..

piEja berkata...

kan..?matang kan...?fuh! tak sabar nak kawen ni...serius tak sabar..haha..

piEja berkata...

lupe, hadiah takde ye dik..?hahaha...ok, bole lempang aku sbb tanye soklan tu..hehe..

Cik TTK berkata...

hadiah tunggu gaji..hahahaha

piEja berkata...

hari tu gaji 25, bday aku 28..pastu pending sebulan hadiah aku..hwaaa!! kalo ko pindah, siaplah kauuuuuu!!! neway, macih banje mamam... :)

Cik TTK berkata...

haaa tu lah..tahun depan besday 24hb k..?make sure sebelum gaji..hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...