Selasa, 19 Julai 2011

Sape nak tampalkan ROADTAX Aku nie??


Roadtax aku mati sabtu lepas kan, tapi aku baru je renew semalam sebab tak de duit.. Aku renew dengan menggunakan khidmat Myeg. Baru buat semalam hari ni dah dapat dah.. Sangat pantas dan efisyen, ai loikeee..

Masalah die sekarang, sape nak pasangkan? Tahun lepas ade orang tolong pasangkan, tapi kan orang tu mengamuk tak nak kawan dengan aku sebab aku tak ingat model tepon..

Tampal sendirik lah jawapnye kan, senget nasib lah.. kereta aku je pon.. Masitah selambe je tampal sticker mekdi terbalik.. Kan Masitah kan? Pedehalll, kita buat die..

4 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

ala ilek la.. tampal gaya apapunjanji boleh baca sudah.. kan abg mekdi kan kan kan!

Cik TTK berkata...

berpinor mata abang mekdii nak baca..hahaha

Pupel Liyana berkata...

sian abg mekdi.. pakai la spek tbal2

Cik TTK berkata...

nanti aku hadiahkan die spec pasar malam..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...