Khamis, 7 Julai 2011

masuk air..


Tepon aku yang ghope ini telah dimandikan oleh aku sendiri.. Akibat itu, die telah menjadik gila kerana keterlebihan masuk airnya.  Yea  memang aku yang salah sebab g letak tepon tu dekat celah sinki..

Aku tau aku memang bijak sebab tak perasan pon kan keberadaan tepon tu disitu.. Oleh kerana terlebih mandi, tepon aku pon gile meroyan. Bila aku tekan menu die jadi *, bila aku tekan * die jadik * jugak pulak ingatkan terbalik dok dah.. Rupenyer idak yek..

Paling stresssss nak tekan Unlock tak bleyh, nak tekan no 3 tak buleh.  Hadoiiiyaiiii, ade mesej dari tadi pagi aku tak dapat baca nie..sob3 T_T

 janganlah macam nie.. Aku tak cakap pon ko tua wahai tepon walaupon kau telah ku pakai dari tahun 2009 lagik.. Memang aku ade sesebut nak beli tepon baru tapi aku sebut je ponnnn, mane ade duit terlebih poket aku nak beli nyer...

jangan lah merajuk wahai tepon... Kembalilah sihat seperti sediakala.. Khidmatmu masih diperlukan...Pelisssssss... Pelissss...T_T

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...