Selasa, 12 Julai 2011

Ayu Mentunang

 Sabtu lepas Ayu Mentunang.. nampak  bunga tangan tu? Aku yang buat..last minute punye kerje.. Ayu lah, boleh die buat hantaran dan persiapan bagai tu sehari sebelum majlis? Gila la ini budak..haha

 Gadis-gadis ceria on that day..Tanpa kami apalah adanya majlis ini, hahaha..eh? [Dari kiri :  Yan si comel, Ayu si pentunang dan Yan si tembam..]

 Mak si Lelaki, muka macam Puan Muzal.. Terus sopan aku hari tersebut..hahaha..Gambar dari tepi je sebab klon Puan Muzal tak nak tengok muke aku.. Yelah, camera aku cap ayam tenggek je..isk! T_T Takpe nanti aku beli DSLR! Ni azam tengah tahun nie..(ececeh cakap macam penah simpan azam je..hahaha!)

 Ayu dah selamat menjadik tunangan orang.. Dulu mase sekolah kitorang selalu cakap Ayu yang akan kawen dulu dalam kami ramai-ramai.. Tengok... Kan dah masin cakap kitorang.. Kawan 5 bulan terus tunang.. cayalahhh!!Tabik springgg aku dekat si Dani.. Oh yek, nama tunang Ayu, Dani yek..

 Tengok lah muke kepoh masing-masing kalau dah jumpe..Gambar ni memang candid beb, kawan Ayu yang amekkan.. Ela name budak tu.. Kesian die, asek kena buli je dengan aku..Harap-harap die tak amek hati la kan..hehehe


Sepanjang majlis ni yang paling mengagumkan ialah Bunga sireh junjung nie ha.. Tinggi giler kot..  Nampak lah yang si Dani ni bersungguh-sungguh dengan si Ayu.. Bertuah badan.. Tahniah sayang...

2 ulasan:

Unknown berkata...

tahniah! free hair siot hehee

Cik TTK berkata...

takpelah, aku pon nak free hair gak kalau aku tunang nt..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...