Isnin, 1 Ogos 2011

Hadiah dah sampai!

Aritu aku ade buat entry yang aku dah pos hadiah Contest Perasan Cantik aku buat dulu tu kan..? Haaa...pepagi tadi bukak email nengok kak zai ade email lah.. Ce tengok..Ce tengok..


Nasib die suke, lega hati ai noks! hahaha...
yang lagi lega adalah hadiah tu dah sampai..
Bukan ape, aku kan kampung siket..
Takut tak memasal..hehe
eh tapi aku memang budak kampung,
memang tak diragui langsung kekampungan aku..
hehe..
Hidup budak kampung!




p/s: Dulu masa dekat poli ade budak tu tak nak mengaku die budak kampung.. Felda lagi.. Aku selamba je mendabik dada aku budak kampung yang aku herannya budak tu apehal nak malu kalau dah memang dari situ asal ko? Sudahnya aku panggil die dengan nama kampung die..haha

4 ulasan:

piEja berkata...

asal dari kempung...aku kawan je ngan sume org..haha..

Cik TTK berkata...

saya orang kampung...sila kawan dengan saya..hehe

zaikulim berkata...

he..he...akak zai pun org kampung gak...

org kg ler best raya ler balik kg,musim buah pun balik kampung...

Cik TTK berkata...

betullllll musim buah paling best..tak payah sibuk2 pergi kedai beli buah.. petik je dekat pokok..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...