Jumaat, 15 Julai 2011

Nota Buat Kamu..


4 Tahun lepas, kite kenal dekat MMHE..Kita tengah praktikalkan time tu,16 Julai 2007 tarikh lapor diri kt itu kompeni..

Masa tu memang saya tak ingat muke awak sebab awak kan ade taik lalat besar dekat mulut tu, pastu ade sorang lagik yang ade taik lalat besar sama macam awak.. Saya selalu tersalah orang..

Tapi saya tau saya tak suka budak tu sebab die banyak bulu..Eh! saya tak ngendap taw saya tak suka die ade jambang2 gitu.. Tengok muke die je dah banyak bulu, dekat tempat lain entah macam mana.. Tak suka lah orang yang ala-ala gorilla macam tu..

Sebulan pertama awak asek datang je opis saya.. Sebab saya kan jaga orang-orang yang praktikal.. Arini awak datang sebab gugel awak patah, esok awak datang nak bagi MC, lusa awak datang nak potostet MC pulak...Naik pelik saya dengan awak, sebab hari-hari ade je masalah awak..

Masa awak datang nak mintak MC tu bos saya takde dekat opis, awak pon lepak lama dekat opis saya.. Macam-macam awak tanya saya itu ini kan.. Saya tau awak nak mengayat saya kan? kan?kan?

Memang masa tu saya ade tunjuk dekat awak kaki saya yang bengkak sebab terjatuh bilik air.. Awak buat muka simpati habis dekat saya sampai saya rase bersalah sebab saya jatuh bilik air dah seminggu, cuma bengkak dengan lebamnyer je yang tak surut-surut.. Tapi dah tak sakit dah..

Lama awak melepek dekat depan meja saya kan, sampai lah waktu nak balik tu.. Lepas tu awak offer nak hantar say balik, saya kata saya tak nak naik moto saya nak naik kereta je.. Saya bukan demand, saya memang tak nak balik dengan lelaki.. yelah time tu kan saya suci, tulus, mulus... Mana reti kuo-kuo dengan lelaki nie..Lagi pulak saya bajet awak memang naik moto je, tak sangke pulak awak bawak kereta, mati akal pulak saya nak mengelaknye..

Time tu awak kata kalau tak percaya boleh potostet IC awak, kalau papehal saya tunjuk terus dekat polis.. Tapi saya lupe pulak saya potostet ke tak IC awak.. Tapi yang saya ingat saya bawak payung time balik tu, takut awak apw-apekan saya, saya pukul je terus dengan payung tu..hehe, protection kan..

Lepas awak dah tau umah saya dekat mana awak ajak saya keluar makan malam pulak.. saya tak nak tapi awak kata awak dah kena tinggal dengan kengkawan.. sebab kesiankan awak saya suruh lah awak datang amek saya dekat uma.. saya boleh keluar tapi saya suruh awak mintak izin dengan abang saya dulu, kalau die bagi baru saya keluar..

Agak terperanjat jugak lah, sebab abang saya bagi keluar time tu.. Pertama kali akak ipar saya nampak awak malam tu die dah cakap, die tengok awak macam awak suka dekat saya.. Malam tu lagik saya dah perasaan dah..walhal baru pestime keluar..Eh! saya bukan gatal tau, saya perasan kejap je..hehe

Lepas tu hari-hari awak tunggu saya balik, sebab awak nak anto saya kan..Gatal jugak awak ni kan, hari-hari awak ngurat saya tapi awak tak cakap pon awak suka dekat saya.. Sebulan lepas tu sebab dah tak sabar sangat saya yang tanya dekat awak, " Suka kat yan eh?"

Sambung lagi lah nanti..Ade hal pulak..nanti saya bagi surat cinta letak bedak-bedak dekat awak eh..?Boleh kan..? baru lah old skul..hehehe..Romantik kan saya..?

4 ulasan:

Unknown berkata...

bluekkkks hahahah!

Cik TTK berkata...

ko jeles kan..?nanti aku buat nota untuk ko lak eh..hehehe

Leanne Rahim berkata...

alololo...chumell la tuh...hehee..

Cik TTK berkata...

comell lah...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...