Khamis, 7 Julai 2011

Pergi menyibuk dekat rumah Anne lagi..


Bukti kepergian aku ke rumah Anne..


 owh yek, Pieja pon ade.. Sebenarnya die yang ajak aku..hehehe.. Aku ON je.. Aku memang suka dengan budak-budak nie..

Tapi yang aku tak puas ati nie, anak si Anne nie asal aku pegang je die tido.. Tu yang aku kacau tu, sebab aku nak tengok die bukak mata sebulat-bulatnya.. :) jahat kan..haha

Dah membulat dah si Miqael Azeem nie. Owh dan juga, BOTAK.

Sekian, assalamualaikum..

8 ulasan:

My nama is Mija berkata...

kejamlah korang...x ajak aku pun!!!benci sgt kat korang berdua..benci lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piEja berkata...

sbnrnya aku nk g sorg je..sbb nk bagi hadiah yg dah pending lame gile tu...pastu ajak yan pn last minit....ermm..jgn marah ye puan mija...projek sterusnya saye akan masukkan kamu ye..?serang umah kak miza... :)

Cik TTK berkata...

jom serang umah kak miza pulak!! suruh die buat makan2 sekali boleh kan..?hahhaha

Hustler berkata...

Makcik nih dah beranak lagik?? Hahahaha!! Hebat!!!

Cik TTK berkata...

baru satu ni je anak die mawi oiiii..hahahaha

Hustler berkata...

yang sorang lagik tuh bukan anak beliau ke?? hahahaha~~~

Cik TTK berkata...

eh betul3..ade 3 lagi di luar gambar..hehehe

beliau kan subuuuurrr..hehe

kariena anne berkata...

mawi + yan: amboi2..suke2 ati korg je ek...hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...