Khamis, 28 Julai 2011

Akhirnya aku dah selamat bayar hutang dekat Kak Zai..


Ni lah Kak Zai, Pemenang Contest perasan cantik aku tu kan.. Hehehe.. Hadiah-hadiah untuk pemenang saguhati dah selamat aku pos kan minggu lepas, hadiah Kak Zai je yang aku tak pos-pos kan..

Alkisahnya akak tak ada kotak nak bungkus itu teddy...Bila dah tiga empat kali akak lalu tempat pos laju n kurier dekat Alamanda ni baru lah akak perasan dekat situ ada jual kotak ko... Haissshhh nape lah akak tak perasan dari tahun lepas?

Papepon hadiah untuk Kak Zai telah selamat diposkan tadi menggunakan khidmat CityLink.. Rupenyer CityLink lagi murah dari Pos Laju yek.. Baru den tau..


Ni lah rupe teddy bear tu.. Mantik tak..? Jeles tak...? hehehe... Topup pulak dah saya masukkan terus ke no tepon yang Kak Zai bagi tu yek..

Terima kasih kerana dah mensudikan diri join contest saya.. Terima kasih jugak dekat Kakak Pieja kerana teman saya pos kan kotak besar nie..hehe

5 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

aku punye mana??

Cik TTK berkata...

walau sejuta kali ko mintak...tetap non hadooo..hahahahaha

piEja berkata...

sy jeles sbb bear ni sssgggttttt besaaarrr!!!!

YOUsoF berkata...

Besarrrr punya... patutla lebar bebeno senyum Kak Zai tu. ;D

Cik TTK berkata...

namo jeles2...hehehehe

usop,tu lah macam tau2 je kan..hehe..comel kan.?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...