Khamis, 18 November 2010

PERJUANGAN MASIH BELUM SELESAI

Sekarang dah nak pukul 5 petang menandakan waktu bekerja aku dah hampir tamat tapi aku masih lagi giat mengiklankan diri nak tukar ke JOHOR BAHRU.. Lalu aku mengambil inisiatif paling best dekat sini, aku nak iklankan dekat belog aku nih kot2 ade yang terpandang. Kalau ada, tapi tak salah berusaha kan..?
Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahimm...
.
********************
Saya Roziana Binti Sarbin, Setiausaha Pejabat (N27) yang bekerja di Putrajaya ingin mencari sesiapa yang berminat nak bertukar tempat secara suka sama suka dari JOHOR ke Putrajaya ni. Lokasi yang saya cari di JOHOR adalah di KOTA TINGGI, SKUDAI, NUSAJAYA, PASIR GUDANG DAN SEKITARNYA.
.
Diharap sesiapa yang terbaca entry nie, berminat dan tahu sesiapa setiausaha pejabat dari JOHOR yang berminat nak bertukar ke PUTRAJAYA boleh lah hubungi saya di roziana_sarbin@yahoo.com.
.
Boleh lah email bile-bile masa pon awak baca post nie kerana mungkin masa tu saya masih belum bertukar ke JOHOR tanah air tercinta lagi.
.
Sebab saya nak bertukar bukan kerana bos jahat, tempat kerja tak best atau ape..Tapi sebab saya nak balik ke kampung dan berada disamping keluarga tersayang. Seyes kalau bukan sebab nak balik kampung dan berada disamping keluarga saya tak mo bagi orang lain dapat bos sebaik bos saya.
TK

4 ulasan:

Unknown berkata...

aku da buat iklan dah kat belog aku sal kau nk tuka..mana tahu membantu

Cik TTK berkata...

macih3.....aku nak tukarrrr..huuuu

Unknown berkata...

HEHHE..tukat cecepat

Cik TTK berkata...

Tue lah..banyak tol dugaan dan rintangan..sabar...sabar...tapi dah tak boleh sabar..urgh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...