Jumaat, 19 November 2010

Hujung Minggu datang lagi!




Yeayyy!!! Sape tak suke hujung minggu angkat kening...!! Sah tak ade kan?kan?kan? Yang kena kerja hujung minggu pun kompem merungut "heiii weekend pon saya kena kerja.." Eh! macam ayat encik boipren.. hahaha jangan marah saya publishkan ke orang awam yea..hehehe



Ok weekend nie dah atur jadual.... Memula nak pergi Shopping...wahhhh tak terbawak beg kau...Banyak nyer nak beli kan..Tapi kau ade duit tak yan oiii.... Okey2..sebab ketandusan dan kegersangan poket melanda akibat gaji lagi sebulan..wadepak!sebulan lagi ke gaji aku nie?huk..batalkan niat nak merambu dan bersopink nie..sabar....sabar.....







Tukar plan B! Nak melukis..Bajet sangat seni la kan ko, nak melukis lah pulak..Tapi pikir balik..pikir punyer pikir punya pikir bulan tak timbul-timbul..eh eh! bukan bulan tapi idea.. kalau nak melukis memerlukan duit.. Sebab ape taw, sebab dekat rumah aku cume ade buku latihan anak sedare dan jugak pencil kaler.. Setakat nak buat lukisan budak darjah satu boleh la kan.. So tak jadik..Idea ni pon tak buleh pakai..





Ok... kali nie aku kompem idea aku nak memenuhi masa lapang mesti berlangsung dengan jayanyer.. Aper yang aku nak buat macam yang di atas.. Kalau dah name nyer yan, si budak Y+A+N=Yan nie memang lah tidak akan keluar rumah di hujung minggu di kala berada di Putrajaya yang cume ade Alamanda je nie.

Kalau balik JB memang macam-macam lokasi nak pergi sampai orang sekeliling macam nak hantar aku balik putra cepat-cepat sebab penat layan!haha Yea, aku memang obses dengan JB!kih3.. So, disebabkan aku tidak akan keluar rumah hujung minggu ini, maka haruslah aku masak untuk memenuhkan perut yang cumei nie..
lepas tue........
*
*
*
tido
*
*
*
Lepas tido tengok tibi..Lepas tengok tibi
*
*
*
tido lagi
*
*
*


Lepas tue tengok tb lagi...Men game dekat laptop ke, tak pon tengok muvie dekat laptop..lepas tue...
*
*
*tido lagik....


Pening pening pening..Apesal ko nie banyak sangat tido yannn!? Patut la badan tue macam ikan buntal..Nak wat cmne kan...Ni la akibat saya jauh dari JOHOR, kalau dekat JOHOR segala nyer indah belaka..oleh itu boleh tengok iklan saya nak balik johor dekat sini dan sini..Lagi pula kan, aku kan baby..Baby perlukan banyak tidur...hehehe sesape nak muntah jom muntah sama-same..aku pon geli da bace entry aku nie..hahaha

Pepon macam nie la aktiviti hujung minggu aku selalu nyer dan jugak ni la jugak aktibiti aku raye aji arituh dah tu dengar or tengok orang takbir dekat tibi nages!cet!hati tisu betullah..!

2 ulasan:

Unknown berkata...

mari tidur bersamaku..teheee

Cik TTK berkata...

tidoooo...tidooooo...dan tidoooo lagik...tu lah mas, pasni dah tak muleh nak tido ngn ko lagik da..ko da tidoo ngn pokya pulop..aku gk tido sorang2..huwaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...