Khamis, 18 November 2010

Alhamdulillah...

Padahal gambar nie memang tak ade kena mengena lansung dengan ini entry..
saje nak pemeskan wajah..hahaha


Hari ini indah!semoga apa yang aku usahakan menjadi kenyataan. semoga tempat baru membawa sinar baru dan kebahagiaan yang lebih melimpah ruah dari tempat nie..
____________________
Entry kt atas nie pagi tadi...menjelang petang aku dah tambah karangan dekat bawah nie...Pagi yang indah tadi tue tak lama sebab nyer aku ingatkan dah dapat la orang yang betul-betul serius nak tukar ke sini...Tapi serius itu jumpa tapi die terlalu serius sehingga sudah menghantar surat tukar tersebut sidah tentu bukan dengan aku, sebab die dah jumpe dah orang nyer dulu..
.
Apalah nasib....Sebelum nie jumpa seorang nak tukar, nampak lah die buat iklan dekan sumasu.com tapi die dah berjaya pindah dah pon..Pastu dapat lagi seorang tapi tak jadik pindah dah.. Dapat lagi seorang tapi lagak nyer tak serius nak pindah. Dapat yang satu nie macam memberi sinar dekat aku diwaktu pagi tadi, tapi rupe-rupe nyer dah jumpe dan dah usahakan dah nak bertukar tue...
.
Ya ALLAH Ya RABBI...Tolong lah hambaMu ini Ya ALLAH... Aku nak tukar sangat-sangat... Tak nak dah pandang wajah-wajah yang melukakan hati.. Semoga segala urusan aku dipermudahkan-Nya. Korang pon doakan untuk aku k!
Assalam...

2 ulasan:

My nama is Mija berkata...

Arghhh!! aku mcm mana?susah lah nk cari yg dlm Putrajaya nie..sedihlah aku mcm nie

Yan berkata...

si budak tue baru je balas katanyer dah proceed nak tukar suka sama suke dengan orang lainn...sedihhhhhhhh...huwaaaaaaa dugaan betul lah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...