Rabu, 24 November 2010

AIYARK!
Dengan lafaz bismillah dan senyuman di hati aku jawap tag MAK TIEMAH nie.. Mak Tiemah, sila baca sambil diri atas kerusi..muahaha.. (Kalau kau buat memang ko bestt kih3)


1. apa benda yg paling penting dalam hidup?

Setakat ni si babu a.k.a keretaku itu lah.. Takde babu takleh g keje, tak g keje takde duit, takde duit takleh makan.. Besar jasa Babu kt aku..

2. benda terakhir yg korg beli guna duet sndiri?
Nasik goreng kampong yang banyak giler batang kangkong!Nasib sedap..

3. tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkahwinan?
Harus lah di kampung tercinta.. Tak kesah tema ape janji ade kompang..kih3

4. adakah u all sedang bercinta sekarang?
Komen saya sangat panjang...No komen!(Bajet artis!haha)

5. berapa lama u all akan mencintai kekasih u all?
sejak 3 tahun lepas sampai esok, lusa, tulat, langkat, kuala tumpat(ade ke gitu?)...

6. novel/buku/majalah terakhir yg korang beli?
Novel last beli tahun lepas la... Tak ingat lak tajuk die ape..ades!

7. antara mak n ayah mana lebih mesra?
Ammak, appa amma gedegak..faham?Aku pon tak faham..haha!

8. namakan org yg u all betol2 nak jumpe dalam hidup?
nak jumpe Lisa Surihani sebab nak cakap kt die, "sy punyer incik boipren suke kt awak.." pastu nangis keliling padang..srot3

9. adakah u all basuh baju sndiri?
Nape tak tanyer sape sidaikan baju? marah la macam nie sebab mesin basuh lah yang basuhkan saya tekan-tekan je..

10. tempat yg u all betol2 nak pergi?
Bukit Kahar..

11. pilih satu,peluk atau cium?
yeayyy suke suke!! Saya pilih ATAU.. hihi

12. tiga (3) benda ttg org yg tag u all?
BENDA yang saya tahu pasal Tiemah, betul ke nak tanyer bende nie?
1)Benda yang kelakar gila, mantik dan omel sangat..! wat lawak pastu wat tak taw.. ";)
2)Benda yang menyiram saya di harijadik saya masa dekat poli..
3)Benda yang menjadik Class Rep pastu terrer gile pujuk lect batalkan kelas!I loikee, buleh tido lame sket..hihi


13. benda yg u all sayang sgt2 dlm hidup?
Bende lagik? Bantal dan selimut beserta tilam dan langsir.. Fungsi langsir adalah untuk mengekalkan suasana gelap konon-konon masih malam supaya dapat tidur sepanjang hari..oh sangat bahagia!

14. lima lagu paling suka n selalu dgr?
Dimas Beck - Maafkan
Opick - Rapuh
Aizat - Sungai Lui
Fynn Jamal - 150 juta kali
Dadali - Di saat aku mencintaimu

15. bila tarikh lahir n kat mana smbut tahun lps?
18 mei 1988 tahun lepas sambut dekat Johor kot.. Takde kek pon.. Tapi Sang Boipren bagi teddy bear 2 ketol! I loike!

16. lima (5) blogger u all nk tag?
Nak tag 3 je bulih..?hihi
Kak Mija
Masitah
Ucop
haaaaaaaa...dah kena tag tue..jawap jangan tak jawap.. Yang tak di tagg pon kalau nak jawap amat di galakkan.. hehe

7 ulasan:

PuPeL berkata...

ala aku dah buat ni..kene tag lagi aku kopy n paste je la.muahahaha sayang babu muahmuahmuah

Ms mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe..tq la yan..sudi ko m'jwb soklan2 suam2 kuku ni...barulah ringan perut aku bile impianku t'makbul sudah...huhu

Yan berkata...

mas: kalau dah abaikan je pastu bagi aku 2posen..kih3

tiemah:perut aku pun ringan nie, bile ko nak banje makan?hehe

PuPeL berkata...

sayang 20sen aku..baek aku jawab je.muahahaha

Yan berkata...

cet..2posen pon kedekot ke..?appagom ammagom tol!

YOUsoF berkata...

hehee sori aku baru terperasan nama aku terselit kat belah bawah tu... ;D

*pun dah penah buat, takpe² aku sudi buat lagi... bila masa mengizinkan okeh ;D

Yan berkata...

cop ko kena buat jugak..nanti aku nak post ko dah buat..pastu aku nak sujud syukur..dah tu aku nak buat kenduri kesyukuran 7 hari 7 malam sebab ko buat tag tue..buat lah...buatlah..

p/s:ade mase buat ler..takde takpe..i takesah pun..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...