Isnin, 22 November 2010

subway ohh subway


Kelihatan sangat lazat kan..?? Sedap giler kata kaw! Nyum nyum nyum! silalah dapatkan di Restoran Subway berhampiran anda..hehehe dah macam iklan pulok! Tapi seyes memang sedap giler arh.. Sampai menjilat pembungkos sandwich lah..hehehe Rugi kalo tak torai..baik ekau torai...


Pastu ditambah dengan eskem kegemaran diatas nie lak kan.. Perghh!! Meletop! Cair di molot! Bukan cemolot taw..jangan salah faham..hik3..

Ni lah hidangan aku semalam..lazat kan? Hilang diet air mineral aku..haaa??? Diet air mineral?? haaaaa ni citer gila dan kegilaan aku sekarang..sebab nak kuruih punyer pasal, aku minom air mineral 5liter sehari.. wadepak?banyak giler siot...hahaha ko bayangkan aku tak buat kerja lain dah...masak air je keje hujung minggu aku nie.. Adoiiii

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...