Jumaat, 26 November 2010

JANGAN MERAJUK..


Die merajuk kerana aku tak dapat berjumpa die minggu nie... Lalu die pun berlalu sekali lalu je meninggalkan aku..





Ketahuilah bahawa duit aku tak de sebanyak ini untuk berjalan dan bersiar-siar dengan mu..sob3(sedih pulak)



setakat nie cume ade segini je..srot3 (syahdu nyer..kesian kt aku)



Sebab dah beli pisang goreng buat orang-orang yang bertamu bukan sepinggan..Tapi 3 pinggan taw.. Yang penoh-penoh camnie, plus teh tarik lagik.. uhuk3 (tapi tadi saye songlap 4ketul sebab lapar sangat..Tak tahan..lagik2 time beli tadi tengah panas..Ai tergoda u)



Tapi bukan nak cerita pasal pisang..Aku turut bersedih dan mengalirkan air mata tiada henti nya masa tulis n3 nie.. Tak tak.. Bukan aku gembeng tapi aku memang menderita sebab tak dapat balik kampung bersamamu..Maafkan aku...owwwhhhhhhuuuu(tisu pleaseeee)



pedih pilu hatiku sambil mendengar lagu Aku bukan aku dari Tilu nie maka bertambah-tambah lah pilunyer..sroootttsrotsrottttt(hinguih meleleh lak..)




Selamat jalan romeoku si Plusliner yang gagah.. Doaku mengiringi perjuangan mu. Kirim salam dekat JOHOR, nantikan kepulangan ku!! Ai sedih tak dapat balik kampung u... Bos cepat ganti duit saya!!huuwaaaaa..



p/s:tadi ai makan Mc chicken supreme yang so juicy, so tasty, our fevret fantacy!

tapi takde lah enak mane pon..Ai totap gemor kan my amor Spicy Chicken McDeluxe!

4 ulasan:

CGG berkata...

sedapnye kalo dapat mcD time gini:)
hwa hwa

Yan berkata...

tahu takpe..tapi Mc Chicken supreme memang menguciwakan..huuuu

PuPeL berkata...

saya adalah peminat tegar double cheese burger..bak satu!!!

Yan berkata...

datang sini aku banje mekdi..kih3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...