Selasa, 16 November 2010


KHAS UNTUK DIE...

Awak, kite tak mintak kereta sport....
kite jugak tak mintak awak belikan kite banglo mewah....
atau mintak percutian ke pulau yang cantik
yang kena pergi naik kapal terbang..



malah kite tak mintak pon awak hadiah kan kite sejambak ros tapi awak bagi jugak..Tapi sekuntum je..

Walopun sekuntum dah cukup terharu walhal awak beli depan mata kite..Tu pon kite da cukup hepi da..hehehe tenkiu awak...

Tapi kan semua tu kite tak mintak...kite cume nak awak balas mesej cepat sikit boleh tak????3 tahun kite kapel ngn awak dari 16 Nov 2007-2010 nie kite tengok kadar pembalasan mesej semakin berkurangan, huruf makin sikit, mesej makin sikit, malah info jugak makin sikit..ish3...marah dibuatnye..

Pepon, selamat ulang tahun sayang..hehe

3 ulasan:

My nama is Mija berkata...

padan muka ko..hahhaha...gelak jahat...!!

PuPeL berkata...

haha gedik ualls..

Yan berkata...

ohh tidakk..aku insan yang lemah...huuu sob3!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...