Rabu, 24 November 2010

Lampu


Hei lampu dekat workstation aku yang malap semacam suruh aku tido ni kan DAH TERANG!!! kalau sebelum nie aku kena kelip-kelip kan mata nak carik lubang idong ko, sekarang SUDAH TIDAK LAGI!! Kalau ini berterusan, nampaknya power rabun silau saya tidak akan bertambah lagi.. suke suke!

2 ulasan:

PuPeL berkata...

kau punye lampu kat opis macam lampu bilek hotel la..buat orang nak berasmara je muahaha

Yan berkata...

haruslah nomentik..kih3...
wei lampu terang sudah malap kembali..sedih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...