Khamis, 25 November 2010

ALBINO



Dua tiga hari lepas terserempak dengan seorang lelaki albino tapi sumpah ensem. Sumpah tak tipu! Balik rumah terus terdetik dekat hati nie, macam mana lah albino tu boleh terjadi yea, ape puncanya? Ade orang kata penyakit, betul ke? Ade pulak kate sumpahan, lagi lah tak percaya.. Sekarang aku tengah cari bahan bacaan pasal albino.. Saja nak menambah pengetahuan..hehe


Bukan alien, tapi albino..




Penghidap albino tak suka direnung kerana ia seperti mengejek dan memperlekehkan mereka.



Cerita selanjutnya KLIK SINI..

2 ulasan:

PuPeL berkata...

aku albino gak..tp kat bulu rome atas bahu je :P

Yan berkata...

haha bongok..tu bukan albino, tu bono-bono..wakakaaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...