Jumaat, 12 November 2010




HAIIIHHHH...




Beberapa minggu lepas beli bedak Miyami nie dekat Kak Ani. Padahal bedak ade je lagi, banyak lagi pon.. Tapi disebabkan ade diskaun kan, tue yang aku beli. Tup2 pas balik kampung yang dayah kawen tue kan, tertinggal la beg make up segerombolan lipstik kesayangan, eye liner kesayangan, maskara kesayangan dan juga beberapa barangan-barangan make-up kesayangan yg lain lagi..
.
.
Nasib baik lah ade beli bedak sejenis kesayangan nie sebagai spare, kalau tak memang aku pakai bedak sapu je lah di wajah nie.. hehe
.
.
Tapi kan bedak ini jatuh, berderai menjadi debu... Hancur, luluh seperti hatiku ini. Oh tidak.. Macam mane mahu mantik2 nie? Terpakselah aku pulang ke kampung halaman hari ini mengambil segala barangan kecantikan supaya aku menjadi cantik..keh3.. Gila perasan kan? pedulik hape aku..hahaha



Oleh yang demikian petang ni aku akan berangkat ke Johor dengan menaiki BAS.. Dimaklumkan lagi sekali aku akan berangkat ke Johor dengan menaiki BAS..Bas yea kawan-kawan.. Lama giler tak naik bas, rase macam jakun pulak..kih3






Ni lah wajah bas yang akan mengangkut aku pada jam 6.45 petang nie. Murah je U... I beli tiket dari Putrajaya ke Larkin, Johor cume RM29 je sehala. Tak payah beratur sesusah, korang buleh carik tiket ke destinasi pilihan di sini.
.
.
Mengikut jadual, aku akan sampai kira-kira pukul 11.15 malam nanti di Larkin. Dekat sana nanti sang boipren akan menjemput dan menghantar ke rumah akak aku dekat Gelang Patah, Johor.
.
.
Aku bukan takmo akak yang amek, tapi kan risiko aku kena tunggu die lame dekat situ sangat besar.. Lagi-lagi bila die cakap camnie "ala, paling-paling pon akak amek ko esok pagi je pon. Bukan lame mane..keh3" Ayat die nie sangat menakutkan aku k. Jangan bikin onar..huuuu
.
.
Doakan keselamatan aku yea kawan-kawan. Dan juga doakan aku selamat sampai Johor dan selamat jugak pulang ke Putrajaya a.k.a tempat carik makan tapi takde sedare dekat sini. Tak lupa juga aku nak korang doakan aku dipermudahkan segala urusan, aku tak suka segala kekusutan ni terus bermaharajalela dan bersarang di hati.
.
.
Semoga aku dapat menjalani hujung minggu yang ceria dan melupakan segala kekusutan ini.. Lagipon kan wahai sang masaelah, kamu tiada tiket kan nak ikut saya balik Johor! So, JANGAN IKOTTTTT!!!
.
.
p/s:Esok aku nak menziarahi pusara mak dan abah. Ya ALLAH, berikan lah aku kekuatan..

2 ulasan:

Unknown berkata...

AWAT HANG BALEK NEK BUS

Cik TTK berkata...

kerana kereta aku malas mahu memandu kereta aku yang hensem itu sebab die belum servis dah tue die makan minyak banyak n poket saya kering tapi sy nak balik kampung..dan tiket bas cume RM29.00 sahaja...aku terima nikah nyer...eh! tak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...