Khamis, 11 Ogos 2011

Ada kesedihan dalam kegembiraan..

Harini hari terakhir aku dekat IAD nie.. Lapor diri bulan 8 tahun 2008 and blah bulan 8/2011.. Cukup 3 tahun berkhidmat dekat sini dengan bos yang sama dari mula sampai ke waktu aku pindah nie.

Dari satu unit ke satu unit sampai ke unit ketiga ni aku ikut bos aku, dan sepanjang 3 tahun aku berkhidmat pada bos aku nie tak pernah sekali pon kena marah sebab bos aku seorang yang sangat cooooolll giler. Cuma sekarang ni die kena darah tinggi pulak, mungkin tekanan kerja.. Kerja dekat office aku nie memang kena gigih, sabar dan paling penting REDHA sebab macam-macam dugaan yang akan datang dari pelbagai sudut.

Kepada Masitah, bos aku adalah seorang yang sangat penyabar.. Kalau ko sampai kena marah dengan die, kena betulkan cepat-cepat kesalahan ko k. Tak tahu nak buat ape die suruh, ko tanya je dekat die. Die tak kan marah.. Kalau rasa nak mengadu, ngadu kat aku k...?

Tadi ada simple farewell untuk aku and birthday in advanced untuk pegawai unit aku, Parveen yang cute miut tu.. Agak segan yea, seperti yang dijangka ada ucapan. Bos aku berucap dulu, pastu die kata hah Yan nak cakap ape.. Bila aku dah cakap, die kata dah jangan nangis2.. Tak payah nak sedih-sedih.. Walhal die yang sedih..hehehe..

Ye ke bos aku sedih aku pindah? Perasan amat! Macam lah kesayangan bos kan, blah la ko yan!hehehe


Dapat hadiah..weeeeee(:
Hadiahnya adalah baju, sangat cantik... Boleh buat baju raya..huhu


Turn Parveen pulak.. dapat baju jugak.. Cantik!
Parveen turn 26! End of this year kahwin dah kot.


last but not least.. Ni gambo 2 budak gegeh.. Cik Myra, Puan sebenarnya tapi sebab aku kenal die sebelum die jadik PUAN tu yang melekat panggilan CIK tu. wee..

Dekat belakang tu Puan Sakina tengah bercakap masa Parveen bukak hadiah die..Sorry Puan..hehe

Satu ucapan bos aku yang aku akan ingat dan buat ialah, keep contact and kahwin nanti jemput!BAIK BOS!

Kak Jan pagi-pagi lagi dah bagi hadiah.. Thanks Kak Jan.. Saya mintak maaf salah silap, jika terkasar bahasa dalam bergurau ke yek..

Dalam kegembiraan aku nak balik Johor dan bersama keluarga terchinta, sebenarnya aku sangat-sangat sedih nak tinggalkan Office nie yang dah banyak mengajar aku daripada tak tahu apa-apa masa masuk dulu aku sangat fresh dari ladang, sampai lah ke sekarang nie aku dah boleh buat kerja dengan jayanya bagi aku lah.

Langkah aku makin besar dan makin perit sebab aku akan meninggalkan Putrajaya nie pulak. Meninggalkan kawan-kawan yang dah banyak membantu. Suka duka sama-sama dekat sini... Pieja, Kak Mija, Kak Miza, Anne, Kak Ana, Jijoi, Tasah, Shah, dan lain-lain..

Dari start aku dapat surat pertukaran tu Abang Mus hari-hari kirakan hari aku akan berpindah, die nak tengok aku nangis.. Jahat betul.. Kita tak nangis kan kawan-kawan? Jangan nangis-nangis keyh! Kita kuat!kan?kan?kan?

5 ulasan:

piEja berkata...

aku takmo nangis..aku nak gelak kuat2..buat2 mcm aku suke sgt ko nak pegi...haah yan..mmg aku suke..suke sgt....suke sgt ko biakan aku sorang2....

Unknown berkata...

aku pun sedih :(

Cik TTK berkata...

pieja: hahahahahahaafiza...hahahahafiza...

mas:sob3:(

Leanne Rahim berkata...

yan: sedih tu hape ek..??huhuu..

zal88 berkata...

kdg2 kte kna brubah utk kbaikan dan utk ssuatu bg jgka masa pjg..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...